کیت‌های اینترنت اشیاء AT&T چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

0

شرکت AT&T جعبه ابزاری را که به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد تا با معرفی دو نسخه جدید، یکی برای افرادی که از خدمات وب آمازون استفاده می‌کنند و دیگری برای دستگاه‌های شبیه به Raspberry Pi، اینترنت اشیاء ‌بسازند، توسعه داده است. این ایده برای ارائه ابزارهای اتصال مورد نیاز توسعه‌دهندگان است تا ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنند.

شش ماه پیش AT&T برای اولین‌بار کیت اولیه خود را منتشر کرد. این نسخه جدید از مکانیسم نصب و استفاده بهره می‌برد که به این معناست: هر چیزی که یک توسعه‌دهنده نیاز دارد در یک بسته در دسترس است و دیگر نیاز نیست از چندین فروشنده برای قابلیت‌های مختلف استفاده شود.

AT&T با ارائه کیت اولیه مبتنی بر AWS، یک مودم LTE Cat-1، یک سیم کارت آمریکایی و مکزیکی با ۳۰۰ مگابایت داده از پیش پرداخت شده برای حداکثر ۶ ماه، دو آنتن، کابل USB و یک پریز USB، یک صفحه NXP K64F و یک کارت  microSD برای ذخیره مدارک امنیتی و پیکربندی‌ها عرضه می‌کند.

این قابلیت اخیر براساس رابطه شرکت AT&T با آمازون ایجاد شده ‌و Avnet، همان شرکتی که روی کیت قبلی شرکت مخابرات کار می‌کرد، آن را تولید کرده است.

اولین نسخه از این کیت یک صفحه حامل میکروکنترلگر Ardiuno بود، اما این چیزی نبود که تمام توسعه‌دهندگان می‌خواستند. بنابراین AT&T کیت اینترنت اشیاء LTE را ارائه داد  که شامل یک مودم LTE Cat-1، یک سیم کارت آمریکایی و مکزیکی با ۳۰۰مگابایت داده از پیش پرداخت‌شده برای شش ماه، دو آنتن، کابل USB و یک پریز USB است. عرضه صفحه کنترل به انتخاب توسعه‌دهنده بستگی دارد.

به علاوه این شرکت پشتیبانی از شبکه پخش داده PubNub و API ها را افزوده است که امکان کاهش زمان تاخیر و پیام‌رسانی ایمن و دوطرفه را فراهم می‌کند.

نقش سنتی که یک حامل مانند AT&T ایفا می‌کند، دیگر مناسب نیست. برای اینکه این شرکت بتواند جایگاه خود را در این رقابت حفظ کند، باید از حوزه تلفن فراتر رود و به چیزهای دیگری فکر کند که به شبکه آن نیاز دارند. بزرگ‌ترین پتانسیل را در این میان دستگاه‌های متصل از قبیل خودروها و سایر لوازمی که در خانه‌ها و دفاتر کار استفاده می‌شوند، در اختیار دارند.

اینکه از توسعه‌دهندگان بخواهیم از این شبکه استفاده کنند، یک مسئله است و مسئله دیگر آن است که ما این کار را برای آنها آسان کنیم. درست مانند وقتی که خدماتی مانند Parse ،Twilio و Layer ارائه شدند، بنابراین AT&T نیز می‌خواهد همین نقش را ایفا کند. کیت اولیه آن می‌تواند روشی باشد برای تشویق توسعه‌دهندگان تا به سراغ اینترنت اشیاء بروند. سپس، وقتی نوبت نحوه کار با دسترسی به اینترنت برسد، AT&T حرف اول را خواهد زد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.