کمی امنیت بیشتر لطفا!

0

Smartwatch Center Android Wear

از برنامه‌های کاربردی است که بیشتری تعداد کاربر را به خود اختصاص داده است. با Smartwatch Center for Android Wear می‌توانید تمام برنامه‌ها، بازی‌ها، و اخبار پوشیدنی را در یکجا با هم داشته باشید. آیا در پیدا کردن برنامه‌های اسمارت‌واچ برای ساعت هوشمند Android Wear خود مشکل دارید؟ این برنامه حاوی برترین برنامه‌ها، بازی‌ها و واچ‌فیس‌هاست. استفاده از آن بسیار آسان و سریع است. این برنامه جزو برترین برنامه‌های کاربردی رتبه‌بندی‌شده است، به طوری که از بین بیش از ۲۲۰۰ برنامه در این زمینه رتبه برتر را کسب کرده است. این برنامه رایگان است و هیچ تبلیغاتی در آن وجود ندارد.

ازجمله ویژگی‌های جدیدی که به این برنامه اضافه شده می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 مدیریت برنامه‌های Android Wear شما روی تلفن

 به‌روز بودن استیکرهای جدید  Android Wear

 تمام برنامه‌ها، بازی‌ها و واچ‌فیس‌ها برای Android Wear به طور آنلاین در نشانی http://www.androidwearcenter.com  موجودند

Nova Launcher

این برنامه کاربردی در پلی‌استور جزو پربازدیدترین‌ها بوده و یک راه‌انداز برتر برای اندروید جدید است. این برنامه صفحه اصلی شما را عوض می‌کند و می‌توانید آن را کنترل و سفارشی‌سازی کنید. به‌علاوه امکان تغییر آیکون‌ها، انیمیشن‌ها و… وجود دارد. در این برنامه شما هزاران تم برای Nova Launcher در پلی‌استور پیدا می‌کنید. می‌توانید رنگ برچسب‌ها، پوشه‌ها، زبانه‌های کشویی و پس‌زمینه را کنترل کنید. زبانه‌ها را سفارشی‌سازی کنید. جلوه‌های ویژه را طبق سلیقه خود انتخاب و تنظیم کنید. در این برنامه می‌توانید با استفاده از سیستم تهیه نسخه پشتیبان یا بازیابی از طرح دسکتاپ و تنظیمات راه‌انداز خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. نیازی نیست دسکتاپ خود را دوباره بسازید،Nova Launcher طرح دسکتاپ را از مشهورترین راه‌اندازها وارد می‌کند. این برنامه کاربردی کاملا بهینه‌سازی شده است تا به‌سرعت کار خود را انجام دهد، به‌گونه‌ای که انیمیشن‌ها بدون اختلال و به طور روان نمایش داده شوند و تلفن شما همگام با سرعت انگشتان دست شما کار کند.

IF by IFTTT

این برنامه کاربردی در فهرست برترین‌های پلی‌استور قرار گرفته و تعداد دفعات دانلود آن بسیار بالا بوده است. IF درواقع برنامه‌های مورد علاقه شما را وصل می‌کند. می‌توانید با استفاده از این برنامه فوق‌العاده بین برنامه‌های کاربردی مثل فیس‌بوک، دراپ‌باکس، اینستاگرام، توییتر، و جی‌میل و نیز دستگاه‌هایی مانند آیفون، نست ترموستات، فیت‌بیت و فیلیپس هیو ارتباط برقرار کنید.

همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید:

 تمام عکس‌های اینستاگرام خود را به‌عنوان عکس‌های توییتر ارسال کنید.

 توییت‌های مورد علاقه خود را در Evernote ذخیره کنید.

 وقتی در خواربارفروشی محل هستید، به هم‌اتاقی‌های خود پیامک بزنید.

 به‌روزرسانی‌های وضعیت فیس‌بوک خود را در Tumblr یا LinkedIn به اشتراک بگذارید.

 وقتی آپارتمان جدیدی با شرایط شما مطابقت دارد، ایمیل دریافت کنید.

 ویدئوهای مورد علاقه خود را روی YouTube یا Vimeo ارسال کنید.

 وقتی خانه را ترک می‌کنید نست ترموستات خود را کم کنید.

Privacy Applock

از پرطرفدارترین برنامه‌ها برای محافظت از تمام برنامه‌های کاربردی موجود در دستگاه الکترونیکی شماست. این برنامه با قرار دادن رمز ورود روی تک‌تک برنامه‌ها از ورود غیرمجاز به داخل آن‌ها جلوگیری می‌کند. این برنامه به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 می‌توانید عکس‌های شخصی خود را پنهان کنید.

 هر برنامه کاربردی (اعم از عکس، رسانه، پیامک، ایمیل و…) را در دستگاه خود با رمز ورود یا الگو قفل کنید.

 یک لایه ثانویه امنیتی اضافه کنید و قفل خود را بپوشانید.

 قابلیت «لغو نصب قفل» از لغو نصب این برنامه محافظ جلوگیری می‌کند.

عکس‌ها یا ویدئوهایی در تلفن همراه شما وجود دارند که نمی‌خواهید دیگران آن‌ها را ببینند؟ برنامه‌های کاربردی یا شماره‌های تماس مهمی دارید که نمی‌خواهید کودکان یا دوستان شما به آن‌ها دسترسی داشته باشند؟ افراد در تلفن همراه خود بسیاری از اطلاعات مهم و خصوصی خود را وارد می‌کنند. با استفاده از برنامه Privacy Applock حریم خصوصی شما همیشه حفظ خواهد شد و دیگر لازم نیست نگران این موارد باشید:

 دوستان به پیامک‌ها یا گزارش تماس‌های شما سرکشی کنند.

 والدینتان صفحات رسانه‌های اجتماعی شما را نگاه کنند.

 کودکان به طور تصادفی فایل‌ها یا برنامه‌های کاربردی مهم شما را پاک کنند.

 افراد غریبه‌ای که گوشی گم‌شده شما به دست آن‌ها می‌افتد، وارد قسمت‌های خصوصی تلفن همراه شما شوند.

و اما چگونه باید از این برنامه استفاده کرد؟ ابتدا این برنامه را روی تلفن همراه یا تبلت خود نصب کنید. رمز ورود اصلی را وارد کنید. وقتی برای اولین‌بار از آن استفاده می‌کنید، باید یک رمز ورود تعیین کنید. می‌توانید یک الگو یا رمز ورود انتخاب کنید. از رمز ورود اولیه برای دسترسی به تمام برنامه‌های تحت حفاظت این برنامه استفاده می‌شود. سپس برنامه‌های مورد نظر خود را انتخاب و یک لایه ثانویه امنیتی اضافه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.