اعلام فشار خون و ضربان قلب

0

iCare Health Monitor اولین برنامه اندازه‌گیری فشار خون در دنیا، اولین برنامه اندازه‌گیری مستمر ضربان قلب، اولین برنامه اندازه‌گیری چربی خون، اولین نرم‌افزار تحلیل و دریافت امواج نبض و کاربردی‌ترین اپلیکیشن معاینه افراد در دنیاست.

این اپلیکیشن می‌تواند فشار خون، ضربان قلب، بینایی، شنوایی و تنفس افراد را از طریق تلفن اندازه‌گیری کند. از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه‌گیری فشار خون

اندازه‌‌گیری ضربان قلب

اندازه‌گیری اکسیژن خون

اندازه‌گیری تعداد تنفس

سنجش بینایی و معاینه چشم

سنجش شنوایی و معاینه گوش

اندازه‌گیری ظرفیت ریه‌ها

نمودار PPG در زمان واقعی

آزمایش اوتیسم

گام‌شمار

مراقبت از چشم

ورزش

حافظه ذخیره‌سازی داده نامحدود

استخراج داده برای کاربران ثبت‌نام‌شده

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است؛ کافی است با انگشت روی صفحه تلنگر بزنید و سپس به آرامی انگشت اشاره خود را روی دوربین جلو قرار دهید؛ باید تا زمانی که اندازه‌گیری به‌طور کامل انجام می‌شود، صبر کنید.

هنگام استفاده از این برنامه باید دقت کنید؛ نباید بیش از حد انگشت خود را فشار دهید، زیرا در این صورت گردش خون تغییر می‌کند و نتیجه درست نخواهد بود. از سوی دیگر اگر از یک تلفن هوشمند یا تبلت بدون چراغ ال‌ای‌دی استفاده می‌کنید، باید اندازه‌گیری را در یک محیط روشن انجام دهید. در طول اندازه‌گیری باید بدون حرکت باشید تا نتیجه آن دقیق باشد. از آنجا که دوربین و فلاش، تجهیزات تخصصی و حرفه‌ای نیست، توصیه می‌کنیم بیش از یک‌بار این اندازه‌گیری را انجام دهید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.