کافه کارآفرینی قزوین

0

کافه کارآفرینی قزوین رویدادی به منظور ارتباط صنعت و دانشگاه، انتقال تجارب کارآفرینان، آموزش مفاهیم کارآفرینی، معرفی الگوهای موفق و فرآیند شکل‌گیری کسب‌وکارهای نوپا و تسهیلگران به دانشجویان و علاقه‌مندان جامعه است

رویداد کافه کارآفرینی قزوین پیش‌تر از پاییز ۹۳ در دانشگاه تهران با حضور شرکت‌های موفقی چون چارگون‌، بلاگفا‌، شیپور، ارانیکو‌، فست‌کلیک‌، فینال‌، نی‌نی‌سایت‌، رهنما‌، پیک برتر و .‌.‌. و معرفی کسب‌و‌کارهای نوپایی از جمله واژه‌یاب، کتابناک، همیار وردپرس، طرفداری، انجمن جوملا، ریحون، نواک، تسکولو، ترب، وب یاد، لندم و… و تسهیلگرانی چون آواتک، دیموند، مپس، شناسا و مرکز رشد شریف برگزار شده و با استقبال بسیار چشمگیر دانشجویان مقاطع و رشته‌های گوناگون و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی قرار گرفته است.

رویداد کافه کارآفرینی قزوین سعی دارد موجی از مثبت‌اندیشی، کار تیمی‌، میل به موفقیت و خلق ایده‌های کارآفرینی را در مخاطبان ایجاد کند.

اولین کافه کارآفرینی قزوین با حمایت اتاق بازرگانی و مدرسه استارتاپ ایران در پارک علم و فناوری امام خمینی استان قزوین با هدف انتقال تجارب به فعالان اکوسیستم ارزش‌آفرینی استان قزوین برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری رویداد سه‌شنبه ۱۷ مهرماه و مکان آن پارک علم و فناوری قزوین خواهد بود. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.