ابرقهرمانان زن قرن ۲۱

قدرت‌هایی که باید در کسب‌و‌کار خود زنده نگه دارید‌

0

تریسی والش، کارآفرین، نویسنده، مجری تلویزیون، مربی ویدئویی با نیرویی توقف‌ناپذیر خود را وقف کمک به موفقیت زنان کرده است. تریسی برای رسیدن زنان به رویاهای بزرگ تجاری‌شان تلاش می‌کند.

او با انگیزه‌دادن به کارآفرینان زن، آنها را به سوی انتخاب‌های هوشمندانه در کسب‌و‌کار هدایت می‌کند. به اعتقاد تریسی والش، زنان کارآفرین قرن ۲۱، به دانش و مهارت بالا برای افزایش روحیه رقابت و حرکت به سوی موفقیت و نیز ترقی احتیاج دارند. اصلی‌ترین نیاز زنان کارآفرین، سواد رسانه‌های اجتماعی است.

اعتماد باارزش‌ترین کالا‌ست و کسانی که آن را به دست بیاورند، به‌راحتی تجارتی استوار خواهند داشت. پیشرفت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و یوتیوب، محیطی برای ارزیابی میزان وفاداری و قابل اعتماد‌بودن اجناس توسط مشتریان را فراهم آورده است.

شبکه‌های اجتماعی رویکرد مشتریان را هوشمندانه کرده و کارآفرینان می‌توانند در کسب‌و‌کار خود شهرت و خوشنامی کسب کنند. ابرقهرمانان زن کارآفرین، نباید فقط برای ماندگاری در کسب‌و‌کارشان از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند، بلکه آنها بایستی از شبکه‌های اجتماعی برای گفت‌وگوهای مداوم با مشتریانشان نهایت استفاده را ببرند.

زنان کارآفرین با گوش‌دادن به حرف‌های مشتریان و خواندن پیام‌هایشان به خواسته ‌آنها احترام گذاشته و آگاهی لازم برای قدم بعدی کسب‌و‌کارشان پیدا می‌کنند، زیرا ابرقهرمانان زن، به خوبی با شبکه‌های اجتماعی آشنا هستند.

آنها می‌توانند پیش از آنکه شکایتی منجر به شکست مفتضحانه‌ای شود، پاسخگو بوده تا اهمیت تجارتشان را به دیگران نشان دهند. دومین نیروی مهم برای زنان کارآفرین، حس همدردی است. مردم همواره به تولیدکنندگان آگاهی می‌دهند، پیش از آنکه اشتباه بزرگی از آنها سر بزند.

خبر شگفت‌انگیز برای شیرزنان این است که آنها توانایی همدردی با دیگران را دارند، حس همدلی با نیازهای دیگران به آنها این امکان را می‌دهد که تعداد مشتریان وفادارشان را بیشتر کنند. این زنان کارآفرین، زمانی را به صحبت با مردم اختصاص می‌دهند، چون که مواجهه با این افراد و شنیدن احتیاجاتشان ساده‌تر از تصور موقعیت و نیاز مشتری است.

مذاکره با مشتریان به کارآفرینان اجازه تولید محصول یا ارائه خدماتی را می‌دهد که مشکلات واقعی را حل کرده و نواقص موجود در زندگی را برطرف می‌کند. البته این رفتاری نیست که آنها صرفا برای مشتریان خود داشته باشند، کارآفرینان زن با کارمندان و پیمانکارانشان نیز به همین صورت برخورد می‌کنند.

مهارت‌های زنان کارآفرین

ابرقهرمانان زن متوجه این نکته شده‌اند که ستون اصلی کسب‌و‌کارشان مردم هستند، پس باید با مردم با احترام رفتار کنند. جدا از ضربه‌هایی که ممکن است از طرف مشتریانشان بخورند، با آنها همکاری می‌کنند تا ریشه مشکلات را کشف کنند.

چون این مردم هستند که می‌توانند به‌سادگی سطح استعدادی که کارآفرینان لازم دارند را بالا ببرند. کارآفرینان زن باید با مهارت‌های ویدئوگرافی آشنا باشند. اینترنت محیطی بصری است و مردم از طریق ویدئو، مجذوب کسب‌و‌کارهای مختلف می‌شوند.

حتما بخوانید:

ابرقهرمانان به‌خوبی به این قضیه آگاهند، پس مهارت‌های ویدئوگرافی خود را به حد عالی می‌رسانند. آنها می‌دانند که مردم از طریق ویدئو با محصولشان ارتباط برقرار می‌کنند. ویدئو با نشانه‌های پنهان، این امکان را برای مخاطبان فراهم می‌آورد تا با اشتیاق نکته‌های مهم را تصور و درک کنند.

علاوه بر این، تمام حالات ارتباطی از متن و صدا تا تصویر در ویدئو هست‌. به همین دلیل بسیاری از ابرقهرمانان زن کارآفرین کانال خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

اگر شما به عنوان یک زن کارآفرین، خواستار انجام کاری مشابه ابرقهرمانان زن هستید ولی اعتماد‌به‌نفس کافی برای فشار‌دادن دکمه ضبط دوربینتان را ندارید، باید یاد بگیرید که چگونه ویدئوی خوبی را ساخته‌، متن متقاعد‌کننده نوشته و کلیپ خود را حرفه‌ای ادیت کنید‌.

اگر تمام این مسیرها را به‌درستی طی کنید، موفق شده‌اید. با استفاده از این مسیر که کارآفرینان زن از آن عبور کرده‌اند‌، می‌توانید تجارت خود را نجات دهید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.