پارادایس هاب در انتظار شماست

علی موسوی، عضو هیات‌مدیره موسسه برکت

0

علی موسوی، عضو هیات‌مدیره موسسه برکت در یلدا سامیت ۲۰۱۸ گفت: ما در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام و مجموعه برکت تلاش کرده‌ایم که در تقاطع بزرگراه امام علی‌‌ با بلوار ارتش فضایی را برای اکوسیستم شکل بدهیم.

در حال حاضر دو مجموعه در آنجا فعالیت می‌کنند؛ یکی مجموعه هاردتک است که از یک شتاب‌دهنده سخت‌افزار و IOT کارش را آغاز کرد و الان به سیستمی در این حوزه تبدیل شده است. ضمن اینکه الان سایکل سومش در حال تیم‌گیری است.

درتیم‌های قبلی هم تیم‌هایی چون نینیکس و هوم و… از آنجا بیرون آمدند که جای خوشحالی دارد که بخش صنعتی هم در این حوزه فعال شده است چون روی مجموعه هوم، شرکت هودکن سرمایه‌گذاری کرده است و روی بخش لوکسین‌تک که نوعی اسمارت‌هوم است، مجموعه لگرانت سرمایه‌گذاری کرده است.

می‌توانم بگویم که در اینجا فضای خوبی است برای افرادی که در حوزه سخت‌افزار فعالیت می‌کنند. در بخش هاردتک آزمایشگاهی  داریم که افراد فعال که در بخش هارد فعالیت می‌کنند، در آن حضور داشته باشند. همچنین استودیویی داریم که در آنجا افراد کارهای خود را عرضه کنند.

میزهای اشتراکی ما به صورت ماهانه تا ۴۰۰هزار تومان هزینه دارد و برای میزهای اختصاصی باید بین ۵۵۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان هزینه پرداخت شود. امکانات خوبی را هم در این فضا ایجاد کرده‌ایم

پارادایس هاب

یکی دیگر از فضاهایی که داریم، مربوط به پارادایس هاب است که به نوعی یک فضای اشتراکی است که به تازگی شکل گرفته. بین ۲۰ تا ۲۵ تیم در آنجا مستقر شده‌اند. قیمت‌ها در اینجا منطقی است و فضای جذاب و خوبی فراهم شده است. همچنین ارتباطات خوبی در آنجا شکل گرفته و افراد می‌توانند به صورت تیم و به صورت فریلنسر حضور داشته باشند.

فیلترهای محدودی برای ورود داریم و افراد می‌توانند در قراردادهای کوتاه‌مدت و بلندمدت با تیم‌ها همکاری کنند. دو شعبه دیگر را هم در محدوده پل چوبی و خیابان ولیعصر راه‌اندازی کرده‌ایم و تا پایان سال این فضاها به ۵ عدد افزایش می‌یابد.

فضایی که الان در لارک داریم، حدود ۴۰۰ متر مربع مساحت دارد. در این فضا به دنبال کشف افرادی هستیم که بتوانند تیم‌سازی کنند و بعد در لایه‌های بعدی قرار بگیرند. هزینه‌های زیادی هم برای حضور در این فضا دریافت نمی‌کنیم.

میزهای اشتراکی ما به صورت ماهانه تا ۴۰۰ هزار تومان هزینه دارد و برای میزهای اختصاصی باید بین ۵۵۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان هزینه پرداخت شود. امکانات خوبی را هم در این فضا ایجاد کرده‌ایم.

ضمن اینکه امیدواریم در نیمه اول سال آینده بتوانیم چنین فضاهایی را در شهرستان‌ها هم ایجاد کنیم. همچنین در حال آغاز همکاری با دانشگاه آزاد هستیم که بتوانیم از فضاهای این دانشگاه در شهرستان‌ها استفاده کرده و فضای کار اشتراکی راه‌اندازی کنیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.