وان‌سیستم با چه سیستمی کار می‌کند؟

بازاریابی نوین

0

گروه بازاریابی ۱System با یک ماموریت ساده، کار خود را آغاز کرد؛ ماموریتی که به عنوان یکی از اصول اولیه این آژانس تثبیت‌شده و پایه اصلی تمام فعالیت‌های تبلیغاتی آن را تشکیل می‌دهد؛ استفاده از تکنولوژی به منظور ساختن تبلیغات بهتر، هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای تبلیغ‌کنندگان!

گروه بازاریابی ۱System با یک ماموریت ساده، کار خود را آغاز کرد؛ ماموریتی که به عنوان یکی از اصول اولیه این آژانس تثبیت‌شده و پایه اصلی تمام فعالیت‌های تبلیغاتی آن را تشکیل می‌دهد؛ استفاده از تکنولوژی به منظور ساختن تبلیغات بهتر، هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای تبلیغ‌کنندگان!

فراتر از تکنولوژی: وان سیستم کاربرد تکنولوژی را هدف خود قرار داده

رشد روزافزون فناوری در چند دهه اخیر، باعث تغییرات عمده‌ای در بسیاری از جوانب زندگی انسان‌ها شده و بر همین مبنا، علم بازاریابی و تبلیغات نیز از این تغییرات برکنار نمانده است.

کافی است نگاهی به گوشی‌های هوشمند خود در فضای دیجیتال بیندازیم تا ببینیم تا چه اندازه تبلیغات با فناوری‌های جدید دنیا گره خورده است.

به همین دلیل نیز بسیاری از شرکت‌های بازاریابی، استفاده از فناوری‌های نوین را در کنار روش‌های قدیمی‌تر بازاریابی، در دستور کار خود قرار داده‌اند.

در این میان آژانس وان سیستم با هدف کاربرد تکنولوژی در فرایند بازاریابی تأسیس شده ‌و بنابراین تخصص عمده دست‌اندرکاران و کارمندان این آژانس، بازاریابی مدرن و مطابق با فناوری و علم روز دنیا خواهد بود.

بنیانگذاران وان‌سیستم کارآفرینان پرشوری هستند که در زمینه علم بازاریابی تجربه لازم را داشته و با اهدافی روشن در کنار یکدیگر، روند بازاریابی این آژانس را پیش می‌برند.

وان‌سیستم؛ یک پلتفرم هوشمند

طراحی و تولید یک پلتفرم هوشمند که بتواند ویژگی‌های مصرف‌کنندگان را تجزیه و تحلیل کند، یکی از دستاوردهای مهم این گروه بازاریابی است.

طوری که میلیون‌ها مصرف‌کننده در سراسر جهان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی این آژانس، ایمیل، سیستم جست‌وجو، کانال‌های اینترنتی بومی و‌… به آن دست یافته و از مزایای آن استفاده کنند.

این پلتفرم، یک سیستم یکپارچه از فرایند بازاریابی مدرن است که با بررسی داده‌هایی که دریافت می‌کند، می‌تواند رویکرد بازاریابی مخاطبان خود را ترسیم کند.

ارائه چنین برنامه‌ای در فضای مجازی، این امکان را به مشتریان این آژانس می‌دهد که بدون مراجعه حضوری، از خدمات بازاریابی آن بهره‌مند شوند.

بنابراین می‌توان گفت گروه بازاریابی وان سیستم یک شرکت یکپارچه مدرن تبلیغاتی محسوب می‌شود که خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

کاربرد در مقیاس وسیع جهانی

این گروه بازاریابی، برنامه خود را در روند استفاده از تکنولوژی در قالب ۶ سیستم بهینه‌سازی ارائه داده ‌که بر استفاده از مدل‌های آماری و ماشین‌های یادگیری استوار است.

پلتفرم وان سیستم به منظور شناسایی درست مصرف‌کنندگان، مدل‌های یادگیری را تعریف کرده که یک الگوی دیجیتالی برای رفتار طبیعی افراد به شمار می‌رود؛ یک سیستم هوشمند که قادر است با دریافت اطلاعات، یک الگوی دیجیتالی از رفتار مصرف‌کنندگان را ارائه داده و در ادامه نیز بر اساس مدل‌های آماری که برای آن تعریف شده است، تجزیه و تحلیل خود را به صورت دقیق‌تری بیان کند. از جمله مزایای این سیستم بهینه، امکان استفاده مصرف‌کنندگان از این خدمات در مقیاس وسیع است.

تجربه یک جست‌وجوی مطلوب

از آنجایی که وان‌سیستم یکی از عمده‌ترین رهبران شبکه‌های تبلیغاتی اینترنتی به شمار می‌رود، امکان یک جست‌وجوی مطلوب را برای کاربران مهیا می‌کند.

در واقع می‌توان گفت این آژانس، هم به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که تبلیغات آنها در زمان مناسب، در مقابل مناسب‌ترین مخاطبان قرار خواهد گرفت و هم به مصرف‌کنندگان، امکان یک جست‌وجوی اینترنتی مطلوب را می‌دهد.

به این معنا که ارائه تبلیغات، با مطالعه و بررسی دقیق انجام شده و بنابراین کاربران اینترنتی، عموما تبلیغاتی را مشاهده می‌کنند که با نیازها و علایق آنها بیشتر تطبیق دارند.

برای رسیدن به چنین مهمی نیز این گروه بازاریابی، تحقیقات عمده‌ای را در زمینه ویژگی‌های بازار انجام می‌دهد تا بتواند با شناسایی دقیق‌تر کاربران، یک تقسیم‌بندی مناسب از آنها به دست داده و یک فرایند بازاریابی دقیق و هدفمند را رقم بزند.

رهبری درعلم داده

شاید بتوان گفت یکی از ویژگی‌های ممتاز و قابل توجه این آژانس بازاریابی دیجیتال، پیشرفت آن در علم داده باشد. به این معنا که تیم مهندسان این شرکت، متشکل از گروهی از دانشمندان علوم داده هستند که به تکنولوژی روز دنیا مجهز بوده و تحقیقات پیشگامانه‌ای را در این زمینه ارائه می‌دهند.

از آنجایی که کاربرد فناوری و علوم به عنوان یک اصل اساسی در این گروه قلمداد می‌شود، تیم‌های مهندسی آن نیز به اهداف اصلی این شرکت پایبند بوده و به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که بتوانند از طریق آنها، اطلاعات علمی را به گونه‌ای موفقیت‌آمیز برای مشتریان و برندهای این آژانس به کار ببرند.

مجهز‌بودن به فناوری و علوم به منظور شناسایی درست مصرف‌کنندگان و برآوردن اهداف آنها، یکی از اصول مهم در وان‌سیستم است. اصلی که کارکرد اصلی این آژانس را نیز به روشنی بیان می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.