نوآوری سازمانی به روش فیوچرکینگز

کمک به مشتریان از طریق رسیدن به یک ایده سازماندهی قدرتمند و واحد در قلب شرکت

0

بن موت، استیون اندرسون و تونی استایلز که به مدت ۶ سال در کنار هم در یک سازمان کار می‌کردند، به فکر افتادند که یک شغل بهتری را برای خود راه‌اندازی کنند.

فیوچرکینگز استارتاپی است که از راهبرد برند، ارتباطات، مشارکت و تجربه مشتری برای کمک به بهبود عملکرد کسب‌وکارها استفاده می‌کند. این استارتاپ در ژانویه سال ۲۰۱۶ توسط بن موت، استیون اندرسون و تونی استایلز راه‌اندازی شد.

بن موت، استیون اندرسون و تونی استایلز که به مدت ۶سال در کنار هم در یک سازمان کار می‌کردند، به فکر افتادند که یک شغل بهتری را برای خود راه‌اندازی کنند.

در نتیجه آنها شغل خود را ترک کرده و یک سازمان برندسازی راه‌اندازی کردند که با استفاده از برند مشتریان به عنوان یک ابزار کسب‌وکار به موفقیت آنها کمک می‌کند.

آنها معتقد بودند که «اگر مشتریان موفق شوند، ما نیز موفق می‌شویم.» این استارتاپ به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از طریق تعریف شفاف و سپس فعال‌سازی ارزش‌ها و اهداف عملکرد خود را بهبود بخشند.

فیوچرکینگز چه می‌کند؟

استارتاپ فیوچر کینگز (Future Kings‌) به مشتریان کمک می‌کند تا از طریق رسیدن به یک ایده سازماندهی قدرتمند و واحد در قلب شرکت به موفقیت برسند.
با ۲۰ کارمند در سراسر دفاتر خود در لندن و بریستول، این «سازمان‌دهنده ایده» بسیاری از مشتریان خود را به موفقیت رسانده است اعم از پرایوت فلای، اسنتریک، چت‌وود فایننشیال، پانتر ساوتال گروپ و اینگلیش هریتژ.

این استارتاپ با سرمایه‌گذاری ۶۰۰هزار پوندی یک سرمایه‌گذار خصوصی حمایت می‌شود و در ۱۲ ماه آینده در انگلستان توسعه پیدا خواهد کرد.

موت و اندرسون گفته‌اند که قصد دارند یک دفتر در منچستر تاسیس کنند و به افزایش درآمد در سراسر فهرست مشتریان خود ادامه خواهند داد و نیز استعدادهای جدید را وارد تیم خود خواهند کرد. در حالی‌که بسیاری از استارتاپ‌ها فرصت‌های خود را برای جذب سرمایه از دست می‌دهند و دلیل آن نیز عدم ارائه یک داستان قابل درک است، اما این استارتاپ به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ایده‌های خود را محقق کرده و توجه سرمایه‌گذاران را از طریق ایجاد یک هویت برند، وب‌سایت و مجموعه سرمایه‌گذاران جلب کنند.

در نهایت، موت و اندرسون چه زمانی موفق می‌شوند؟ آنها می‌گویند تا زمانی که از کمک به مشتریان رضایت کامل پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.