نمایشگاه تخصصی سرمایه گذران و سرمایه پذیران در ایران دمو دی

نمایشگاه ایران دمو دی با حضور صدها استارتاپ و شرکت های خلاق و فن آور و سرمایه گذار برگزار خواهد شد

0

در شرایطی فعلی کشور و کمبود سرمایه ایونت و نمایشگاه Iran demo day ایران دمو دی فرصتی بزرگ و استثنایی برای جذب سرمایه است.

گروه شنبه با تجربه ۹ سال فرهنگ سازی از طریق انتشار هفته نامه شنبه مگ و ۷ سال برگزاری همایش یلداسامیت، دورهمـــی سرمایه‌گــذاران و استارتــاپ‌ هـا در ایونت نون‌بربری و‌ کافه سرمایه، به سبب دسترسی به ده‌ها سرمایه گذار و  هزاران استارتاپ می خواهد با کنار هم آوردن شان، فضایی را بوجود آورد تا تیم‌ ها و شرکت‌هایی که نیاز به سرمایه دارند در ایونت “ایران دمو دی Iran Demo Day  که توسط بخش خصوصی برگزار می شود، حضور یافته و به صورت مستقیم با سرمایه گذاران مذاکره، گفتگو و جذب سرمایه کنند. یکی از محور های اصلی این ایونت بزرگ سرمایه گذاری نمایشگاه تخصصی  سرمایه گذران و سرمایه پذیران است. حضور در این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای سرمایه پذیران و سرمایه گذاران است.

چرا نمایشگاه ایران دمودی فرصتی استثنایی است؟

یکی از محورهای ایونت  Iran Demo Day برگزاری نمایشگاهی برای سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران است که با حضور شرکت‌های سرمایه‌پذیر استارتاپی، دانش‌بنیان، خلاق، فن‌آور و SME‌ ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعال (VC ها) ، صندوق های پژوهش و فن‌آوری، شرکت‌های سرمایه‌گذار خطر پذیر شرکتی (CVC ها)، صنایع نوآوار، شتابدهندها، شرکت‌های بزرگ صنایع و متولیان حوزه سرمایه‌گذاری نوآوری برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در فضای ۱۲ هزار متری در تاریخ ۲۹ تا ۳۱ تیر ماه سال ۱۴۰۳ درمرکز دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بازار بزرگ ایران (ایران مال) برپا خواهد شد. 

فرصتی استثنایی برای جذب سرمایه

با توجه به اینکه فقط سرمایه گذاران می توانند وارد محیط نمایشگاه و ایونت شوند، داشتن غرفه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های فن‌آوری که به دنبال جذب سرمایه هستند یا تمایل به ایجاد ارتباط با شرکت های بزرگ برای عقد قراردادهای B2B  دارند، یا به دنبال بالا بردن آگاهی از برند خود هستند، بسیار حائز اهمیت است. فرصتی استثنایی برای معرفی و مذاکره با ده‌ها سرمایه‌گذار خطرپذیر و انجل (سرمایه گذارانی که به صورت شخصی سرمایه گذاری می کنند) و مدیران ارشد صنایع و CVC ها است که در سه روز برگزاری ایونت با حضور درغرفه‌ها در محیطی آرام و تخصصی با آنها به گفتگو خواهند نشست. 

Iran demo day
نمایشگاه بزرگ دمو دی در ایران مال برگزار خواهد شد.

فرصتی غیر قابل تکرار برای سرمایه گذاران خطرپذیر

حضور بیش از هزار تیم و شرکت‌های سرمایه‌پذیر استارتاپی، دانش‌بنیان، خلاق، فن‌آور و SME‌ ها  در محیط ایونت در سه روز و مدیران ارشد صنایع و CVC ها، برای شرکت‌های سرمایه گذار خطر پذیر و شبکه سرمایه گذران انجل فرصت مناسبی است با استفاده از فضای تعامل و ایجاد غرفه؛ با سرمایه پذیران و سرمایه گذاران بزرگ صنایع در مورد همکاری های مشترک در حوزه سرمایه گذاری تبادل نظر و توافق نمایند و تیم‌ها و شرکت‌های سرمایه پذیر مستعد را بیابند.

فرصتی بزرگ برای صنایع نوآور و CVC ها 

صنایع  و شرکت ها برای حل مشکلات و مسئله های شرکت خود نیاز به نیروی متخصص و شرکت های استارتاپی، دانش بنیان و فن‌آور دارند. حضور در این نمایشگاه فرصتی استثنایی است تا در یک زمان واحد به صورت هم زمان و سریع به جامعه بزرگی از این شرکت‌ها و سرمایه گذاران خطر پذیر دسترسی پیدا کنند و ضمن معرفی ظرفیت، فرصت ها و طرح چالش ها و مشکلات همکاری‌های موثری را شکل دهند. با توجه به حضور ده‌ها شرکت و استارتاپ و بازدید مسئولین متولی از نهادهای مختلف؛ داشتن غرفه اختصاصی شرکت‌ها و معرفی پرتفوهایشان می تواند در مسیر تشکیل و توسعه CVC  کمک شایانی کند. از طرفی حضور مدیران ارشد هر شرکت و گفتگو با استارتاپ‌ها و دیگر سرمایه گذاران می تواند به شناخت آنها از حوزه نوآوری و فن آوری کمک شایانی کند.

فرصتی ویژه برای شبکه انجل ها

ایجاد غرفه یا برخورداری از کانتر برای شبکه انجل هایی که به صورت شخصی سرمایه گذاری می کنند و فاقد ساختار شرکتی و کارشناسانی برای ارزیابی شرکت های سرمایه پذیر هستند. فرصت مغتنمی است تا ضمن توسعه نتورک خود در سه روز ایونت پذیرای سرمایه گذاران تیم ها و شرکت های مستعد و موفق و آینده داری در فضای اختصاصی خود باشند که به دنبال جذب سرمایه هستند.

زمان ثبت نام  نمایشگاه

۱۵ اسفند ماه شرایط و تعرفه های حضور در نمایشگاه اعلام خواهد شد.

لینک و زمان ثبت نام و شرایط شرکت در ایران دمو دی

ثبت نام شرکت های سرمایه پذیر استارتاپی، شرکت های دانش بنیان، صنایع خلاق و فن آور در ایران دمو دی از ۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. ۳۱ فروردین پایان ثبت نام و شروع فرایند غربالگری خواهد بود. در اینجا می توانید برای جذب سرمایه و شرکت در بزرگترین رویداد سرمایه گذاری اکوسیستم استارتاپی ایران اقدام کنید.

ایونت کجا برگزار می شود؟

ایونت ایران دمودی ۲۹ تا ۳۱ تیر ماه در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بازار بزرگ ایران (ایران مال) در مساحت ۱۲ هزار متر مربع برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ایونت این مطلب را بخوانید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.