نحوه ایجاد یک استارتاپ برنامه تلفن همراه بدون پیشینه فنی

0

همه موسسان استارتاپ توسعه‌دهنده نیستند. لازم هم نیست که توسعه‌دهنده باشند. کار آن‌ها چیزی بیشتر از نوشتن کد است: اعتباردهی محصول، تناسب محصول/بازار، بازاریابی، حفظ و مشارکت مشتریان، خدمات مشتریان، مدیریت مالی و حسابداری و…

اگر یک ایده برنامه تلفن همراه در ذهنتان وجود دارد اما نمی‌دانید باید چه کار کنید، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

می‌توانید رمزگذاری را یاد بگیرید

همه می‌توانند در دوره‌های آموزشی آنلاین شرکت کنند و نحوه رمزگذاری را بیاموزند. فقط کافی است مهارت داشته باشید و اولین نسخه از برنامه خود را تولید کنید. پس از آن باید بودجه خود را تامین کنید و اولین توسعه‌دهنده را استخدام کنید.

می‌توانید یک تیم خارجی استخدام کنید

اگر واقعا نمی‌خواهید رمزگذاری را یاد بگیرید، می‌توانید به دنبال یک تیم یا یک شریک توسعه بگردید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشد. دقت کنید که اینجا از واژه «شریک» استفاده نمی‌شود که با برون‌سپاری کاملا متفاوت است. بسیاری از موسسان به دنبال توسعه‌دهندگان برون‌سپار و ارزان هستند تا اولین برنامه کاربردی خود را ایجاد کنند. اما بهتر است راه درست‌تری را انتخاب کنید.

شما می‌توانید از یک برنامه‌ساز استفاده کنید

درست مانند سایر صنایع، این صنعت خاص نیز ابزارهای خاص خود را برای ساخت برنامه‌های کاربردی دارد مانند BuildFire و Como که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برنامه بسازید بدون اینکه علم کدنویسی داشته باشید.

اگر در حال حاضر کسب‌وکاری دارید که به یک برنامه کاربردی نیاز دارد تا بیشتر در حوزه دیجیتال حضور داشته باشد، این ابزارها یقینا می‌توانند مفید باشند. اما اگر به دنبال یک برنامه سفارشی می‌گردید، این ابزارها برای شما کارساز نخواهند بود. در این صورت چاره‌ای جز یادگیری کدنویسی نخواهید داشت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.