میزبانی مشهدی‌ها از گردهمایی بزرگ استارتاپی‌ها

0

پس از برگزاری همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی که در آذرماه امسال با حضور حداکثری مدیران بزرگ‌ترین استارتاپ‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و بنیانگذاران مطرح‌ترین شتاب‌دهنده‌های ایران در شهر تهران برگزار شد، هفته‌نامه شنبه تصمیم گرفته تا با همکاری آخرین خبر و بچه‌های استارتاپی خراسان گردهمایی بزرگ شتاب‌دهندها را در مشهد مقدس برگزار کند و در آینده‌ای نزدیک نیز مهمان شهرهای مختلف ایران باشد. هدف از برگزاری این رویدادها ترویج فرهنگ کارآفرینی، اتکا به توان نیروهای داخلی و آبادانی کشور است. بر همین اساس برگزارکنندگان معتقدند که استان‌های شمالی، جنوبی و رضوی خراسان ظرفیت بزرگی برای کارآفرینی در حوزه‌های فناوری‌های نوین دارند اما واقعیت این است که به اندازه تهران‌نشینان دسترسی به فرصت‌ها، منابع، اطلاعات، افراد و شرکت‌های آموزشی یا سرمایه‌گذاری… ندارند.

گردهمایی بزرگ شتاب‌دهنده‌ها اولین گردهمایی در این سطح است که در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود. در این گردهمایی که با مدیریت اکبر ‌هاشمی مدیر مسئول و سردبیر هفته‌نامه شنبه برگزار می‌شود، ناصر غانم‌زاده، محسن ملایری، حمزه قطبی‌نژاد، رضا کلانتری‌نژاد، محمد‌امین صمیمی و مصطفی مکارم مدیران شتاب‌دهنده‌ها حضور خواهند داشت و پیرامون فرصت‌ها و تهدیدهای سرمایه‌گذاری و نحوه کار شتاب‌دهندها صحبت خواهند کرد و ‌از تجربیاتشان به‌ عنوان کارآفرین و موفقیت‌ها و شکست‌هایشان خواهند گفت.

آنها همچنین در مورد برنامه‌هایشان برای جذب استارتاپ‌های استان‌های خراسان یا سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی شتاب‌دهنده در استان‌های خراسان صحبت خواهند کرد. البته این به مفهوم این نیست که از دیگر استان‌ها کسی نمی‌تواند در این گردهمایی شرکت کند.‌ همچنین اکبر ‌هاشمی هم در بخش کوتاهی در مورد روابط عمومی و نقش محتوا در موفقیت استارتاپ‌ها سخنرانی خواهد کرد.‌

همه علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی و استارتاپ‌ها می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت ایوند این گردهمایی بزرگ شرکت کنند. ‌استارتاپی‌هایی هم که تمایل دارند با مهمانان برای ورود به شتاب‌دهنده‌ها رودر‌رو حرف بزنند‌ یا کسانی که می‌خواهند برای راه‌اندازی یا مشارکت در راه‌اندازی شتاب‌دهنده در استانشان از نزدیک با مدیران شتاب‌دهنده‌‌ها مذاکره داشته باشند، می‌توانند با تهیه بلیت وی‌آی‌پی بعد از اتمام گردهمایی در این بخش مستقر شوند.‌

استارتاپ‌ها  و شرکت‌ها این فرصت را هم دارند که برای حضور در هفته‌نامه شنبه و معرفی مجموعه‌شان با تیم شنبه گفت‌وگو و مذاکره داشته باشند. انتظار می‌رود گردهمایی بزرگ برای اکو‌سیستم کار‌آفرینی و استارتاپی مشهد نتایج خوبی به همراه داشته باشد. خاطر نشان می‌گردد که گردهمایی بزرگ شتاب‌دهنده‌ها در شهر مشهد روز جمعه ۱۳ اسفندماه ساعت ۱۴ در سالن رودکی هتل پارس این شهر برگزار خواهد شد. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.