فاسیلیو و ساختمان‌های باهوش

1

تاکنون، صاحبان ساختمان‌ها فناوری را در اختیار نداشته‌اند که به جهات مختلف مدیریت یک ساختمان از قبیل رسیدگی به فروشندگان مدیریت تاسیسات، خرابی تجهیزات و تطابق درخواست‌ مستاجر با راهبردهای تاسیساتی رسیدگی کنند. پلتفرم بهینه‌سازی تاسیسات فاسیلیو در آتلانتا از اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی برای بهبود این شرایط استفاده می‌کند.

پلتفرم فاسیلیو یک مجموعه نرم‌افزاری همه‌کاره را ارائه می‌دهد تا به تاسیسات کمک کند تا نگهداری، اقدامات، تجربه مستاجر و غیره را از یک مکان مدیریت کنند.

فاسیلیو ادعا می‌کند که اولین نرم‌افزار بهینه‌سازی تاسیسات در دنیا را دارد که از اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی برای استفاده از داده‌های اتوماسیون فعلی استفاده می‌کند و یک تجربه تاسیساتی برتر را ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار با توجه به صاحبان ملک و مدیران تاسیسات ساخته شده و می‌خواهد به آنها کمک کند تا به کارایی عملیاتی در زمان واقعی دست یابند.

پرابهو راماچاندران، بنیانگذار و مسئول ارشد اجرایی فاسیلیو، می‌گوید: «ما عملیات  UAEرا از مراحل اولیه دسترسی به بازار شروع کردیم. از نزدیک با برخی از مشتریان بسیار بزرگ در منطقه در مراحل اولیه کار کردیم. اکنون مشتریانی در حوزه‌های مختلف داریم از شهرهای هوشمند گرفته تا خطوط هوایی و املاک تجاری.»

سرمایه‌گذاری اکسل در فاسیلیو

شرکت اکسل یکی از سرمایه‌گذاران اصلی این پروژه است و بیش از ۱ میلیون دلار بودجه جذب کرده است. راماچاندران می‌گوید: «ما در اوایل سال ۲۰۱۷ کار خود را با ایده فاسیلیو آغاز کردیم و در طول دور اول ارائه طرح خود به اکسل، بودجه مورد نیاز خود را دریافت کردیم. این حاصل یک رویکرد برنامه‌ریزی شده و تحقیق شده بود که پتانسیل قابل توجه صنعت و نیز رشد و نیاز به راهکار ما را نشان می‌داد. در سطح جهانی، خدمات تاسیساتی بیش از ۱ تریلیارد دلار هزینه دارند و مصرف انرژی نیز در همین محدوده است.»

طبق یکی از گزارش‌های اخیر وردانتیکس، یک شرکت مشاوره و تحقیق جهانی که در زمینه انرژی، املاک، تاسیسات و تعمیرات تخصص دارد، تخمین زده شده که بازار جهانی نرم‌افزار و خدمات فناوری اطلاعات مربوطه در ساختمان‌ها در حال حاضر ۸ میلیارد دلار است و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۲ به ۱۲ میلیارد دلار برسد.

بنابراین، تفاوت فاسیلیو با سایر همکاران در امارات متحده عربی چیست؟ فاسیلیو یک راهکار واحد را به صاحبان ساختمان‌ها و اپراتورها ارائه می‌دهد که مدیریت کارآمد افراد، دارایی‌ها و تجربه مستاجر را ترکیب می‌کند. این مجموعه به اپراتورها و صاحبان ساختمان‌ها و نیز مدیران ساختمان امکان می‌دهد تا به خوبی امور را اداره کنند.

اکثر راهکارهای اینترنت اشیاء در بازار امروز با مجموعه‌ای از حسگرها گره خورده‌اند که فقط به یک محیط مجزا اضافه می‌شوند. به علاوه، آنها یک لایه سخت‌افزاری اضافی را به سیستم‌های سخت‌افزارمحور کنونی اضافه می‌کنند و پیچیدگی‌ و هزینه مدیریت و مالکیت را افزایش می‌دهند.

۱ دیدگاه
  1. حمید اسدیان می‌گوید

    با سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی بابت اطلاع رسانی خوبتون در مورد فاسیلیو
    امکان این هست که به مدیران ارشد فاسیلیو وصل بشیم

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.