رونمایی واتس‌اپ از یک نسخه کسب وکاری

0

واتس‌اپ یک اپلیکیشن مجزا طراحی کرده ‌که کسب‌و‌کارهای کوچک می‌توانند از آن استفاده کنند تا آسان‌تر با مشتریان خود در ارتباط باشند. واتس‌اپ‌بیزینس قابلیت‌های مهمی مانند پروفایل‌های کاری اختصاصی برای جزئیاتی مانند نشانی ایمیل، توضیحات کسب‌و‌کار، نشانی‌های فروشگاه‌ و وب‌سایت؛ ابزارهای پیام‌رسانی هوشمند مانند خوشامدگویی، پاسخ فوری‌ و ارسال پیام‌ و معیارهایی برای تعداد پیام‌های ارسال‌شده، تحویل داده‌شده و خوانده‌شده اضافه کرده است.

برای آن دسته از افرادی که از یک شماره تلفن کاری و شماره شخصی استفاده می‌کنند، واتس‌اپ‌بیزینس و واتس‌اپ‌مسنجر می‌توانند روی یک دستگاه نصب شده اما با شماره‌ تلفن‌های مختلف ثبت شوند. واتس‌اپ‌بیزینس با واتس‌اپ‌وب، مرورگر وب دسکتاپ این اپلیکیشن، سازگار است.

حساب‌های کاری به طور واضح فهرست می‌شوند. واتس‌اپ می‌گوید در مرور زمان کسب‌و‌کارهایی که تایید کرده‌اند شماره تلفن حساب کاربری آنها با شماره تلفن حساب کاریشان مطابقت دارد، یک تاییدیه روی پروفایل خود دریافت خواهند کرد. این مانند تاییدیه سبز واتس‌اپ برای انتخاب حساب‌های کاری سال گذشته در اپلیکیشن استاندارد است. واتس‌اپ می‌گوید سایر کاربران می‌توانند مانند سابق به استفاده از اپلیکیشن استاندارد ادامه دهند و هنوز بر پیام‌هایی که دریافت می‌کنند، کنترل کامل خواهند داشت مانند مسدودکردن شماره‌ها یا گزارش اسپم.

واتس‌اپ‌بیزینس به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران دستگاه‌های اندروید می‌توانند از آن استفاده کنند. در حال حاضر این اپلیکیشن در اندونزی، ایتالیا، مکزیک، انگلستان‌ و آمریکا در دسترس است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.