روز نوآوری باز در کسب‌و‌کارها

0

در راستای معرفی مفهوم نوآوری باز در ایران، سامانه نوآوری باز پرابلم، «رویداد O.I.day یا روز نوآوری باز» را با موضوع نوآوری باز در کسب‌و‌کارها در تاریخ  ۲۶مهرماه در باشگاه کارآفرینی تیوان برگزار می‌کند

امروز‌ نوآوری باز و جمع‌سپاری دو مفهوم بسیار مهم و کاربردی دنیای استارتاپ‌ها محسوب می‌شوند. مفاهیمی که مدت زیادی از عمر آنها نمی‌گذرد ولی در همین مدت کوتاه توانسته‌اند جایگاه باارزشی بین کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها برای خود ایجاد کنند.

دنیای تکنولوژی و جهان صنعت امروز با سرعت زیادی دستخوش تغییرات می‌شوند و به دنبال این تغییرات مدیران نیز نیاز به تغییر و به‌روز‌شدن را در سازمان خود حس می‌کنند. استفاده از نوآوری باز سرعت رشد و به‌روز‌شدن کسب‌و‌کارها را به‌شدت افزایش می‌دهد. چرا‌که با استفاده از تفکر جمع و با استفاده از یک فرآیند که بسیار ارزان‌تر از روش‌های سنتی است، کسب‌و‌کارها را به راهکار موردنظر می‌رساند. علاوه بر این، استفاده از نوآوری باز یک پایگاه ایده بسیار قوی ایجاد می‌کند که کسب‌و‌کارها با استفاده از آن می‌توانند به مسیرهای تازه‌ای در توسعه خود دست پیدا کنند.

در راستای معرفی این مفهوم در ایران، سامانه پرابلم، «رویداد O.I.day» را با موضوع نوآوری باز در کسب‌و‌کارها در تاریخ  ۲۶مهرماه در باشگاه کارآفرینی تیوان برگزار می‌کند.

روح‌الله رحمانی‌ مدیر نوآوری دیجی‌کالا، میرسامان پیشوایی کارشناس نوآوری و جمع‌سپاری، کاوه یزدی‌فرد مدیر نوآوری پروژه تهران هوشمند و مهرداد‌ زاده‌حیدری معاون فروش و توسعه بازار شرکت نفت پارس در این رویداد سخنرانی خواهند کرد. 

هدف از برگزاری این رویداد بررسی و معرفی مفاهیم، تجربیات، روش‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های نوآوری باز است. همچنین در این برنامه نمونه‌های موفق و ناموفق استفاده از نوآوری باز در ایران و خارج از ایران نیز مطرح خواهد شد.

برای ثبت‌نام در این رویداد و همچنین آگاهی از زمان و مکان دقیق آن به آدرس زیر مراجعه کنید: 

https://evand.com/events/oiday  

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.