جایی که هم می‌توانید خرید کنید و هم تبلیغ!

0

آژانس LivingSocial به کاربران اینترنتی این امکان را می‌دهد که به منظور خرید و یا به اشتراک گذاشتن محصولات خود در سایت این آژانس ثبت‌نام کنند، با این وصف خریداران می‌توانند نیازهای خود را از فروشندگان مجازی در شهر خود خریداری کنند، ضمن اینکه امکان فروش محصولات خود را نیز به همشهریان خود خواهند داشت. در واقع این آژانس یک بازار محلی را برای اهالی یک منطقه فراهم می‌کند که با اشتراک‌‌گذاشتن محصولات تولیدی خود می‌توانند به دادوستد بپردازند. ارائه تخفیف رستوران‌ها، رویدادهای ورزشی، هتل‌ها و جاذبه‌های مختلف شهر  از جمله مواردی هستند که توسط فروشندگان به اشتراک گذاشته می‌شوند، ضمن اینکه سایر محصولات کاربردی‌تر نیز در این سایت خرید و فروش می‌شوند. آنچه در این آژانس بازاریابی چشمگیر است، نوع ارائه و به اشتراک‌گذاری محصولات است که با یک طبقه‌بندی خاص و طبق اصول تبلیغاتی صورت گرفته است، به این معنا که کاربرانی که قصد به اشتراک‌گذاری محصولات خود را دارند، با برنامه‌ خاصی که این آژانس در اختیار آنها قرار داده، پیش می‌روند. بر این اساس یک بازاریابی درست و مطابق با استاندارهای علمی، در روند به اشتراک‌گذاری محصولات رعایت می‌شود.

حضور گسترده و تأثیرگذار فضای مجازی در زندگی مردم جهان، باعث شده است که این فضا بسیار واقعی‌تر از دنیای واقعی تصور شود، به طوری که ‌بسیاری از مردم جهان، بخش مهمی از فعالیت‌های دنیای واقعی خود را در این فضای به اصطلاح مجازی انجام می‌دهند؛ از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در فضای آنلاین اتفاق می‌افتد نیز فرایند خرید اینترنتی است که بسیاری از مردم جهان به دلیل صرف وقت کمتر، آن را ترجیح داده و با این شیوه آشنا هستند. در این میان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی که می‌تواند در ارتباط با خرید اینترنتی انجام بگیرد، راه‌اندازی وب‌سایت‌هایی است که به معرفی شرکت‌های مختلف و محصولات آنها می‌پردازند، در واقع این وب‌سایت‌ها حکم بازارهایی را دارند که کاربران اینترنتی می‌توانند بسیاری از نیازهای خود را در فضای آنها مرتفع کنند. از جمله موفق‌ترین این سایت‌ها نیز بازار آنلاین LivingSocial است که شرایط خرید و یا به اشتراک‌گذاری محصولات مختلف را برای کاربران مهیا می‌کند. در فضای این بازار آنلاین هر کاربر می‌تواند گشت‌و‌گذاری داشته باشد، به مهم‌ترین مراکز خریدی که در شهر وی و یا حومه آن قرار دارد، رستوران‌های مختلف، رویدادهای تفریحی شرکت‌ها و … سری بزند.

تأسیس این آژانس در سال ۲۰۰۷ اتفاق افتاد؛ هنگامی که اعضای چهار‌نفره مؤسس آن به این فکر افتادند که برای کاربران مجازی فضایی را تدارک ببینند تا بتوانند در صفحه فیس‌بوک کتاب‌های مورد علاقه خود را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند. در طی چند سال گذشته این ایده در بین بنیانگذاران این آژانس تقویت شد و توانست به یک وب‌سایت معاملات روزانه تبدیل شود. به طوری که هم‌اکنون در مقر اصلی این شرکت که در واشنگتن قرار دارد، فروش قابل توجهی را ثبت کرده است. نحوه ارائه و به اشتراک‌گذاری محصولات توسط کاربران نیز با راهنمایی تیم بازاریابی این آژانس صورت می‌گیرد، به این نحو که با ارائه راه‌حل‌های بازاریابی قوی، به کاربران این امکان را می‌دهد که به بهترین وجه ممکن محصولات خود را به دیگر کاربران این شرکت ارائه و توضیح دهند. آشنایی با شرکت های دیجیتال مارکتینگ

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.