استارتاپ‌ها ارزش‌گذاري شدند

0

کارگاه تخصصی ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها با حضور بیش از ۵۵ نفر از مدیران و کارشناسان ارشد شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، صندوق‌های پژوهش و فناوری و مؤسسات مالی، عصر چهارشنبه ۶ بهمن ماه در شرکت فرابورس ایران برگزار شد. در اين كارگاه  مديران شركت‌هاي سرمایه‌گذاری در رده‌هاي مختلف بالا و مياني حضور داشتند و به اهميت درک ضرورت توسعه دانش تخصصی در زمینه سرمایه‌گذاری جسورانه از طرف فعالان حوزه سرمایه‌گذاری پرداختند. در اين كارگاه محمد‌رضا فرحی که خود دانش‌آموخته مدرسه مدیریت و اقتصاد بارسلوناست و در زمينه مدیریت مالی گروه سرمایه‎گذاری شرکت رهنما تجاربي را در سابقه خود دارد، ۸ مدل روز ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها را با ذکر مثال و انجام محاسبات عملی تشریح کرد.

در حاشیه این گردهمایی ۵۵ نفره فعالان سرمایه‌گذاری جسورانه، شرکت‌کنندگان از فرصت شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات هم بهره‌مند شدند. علم‌الهدی (معاون پذیرش و ناشران شرکت فرابورس) و زرنوخی (رئیس انجمن صندوق‌ها و نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور) هم در سخنان کوتاهی بر ضرورت استمرار کارگاه‌های آموزشی از این دست تأکید کردند.

از برنامه‌های جانبی دیگر اين کارگاه مي‌توان به رونمایی از دفتر هویت بصری مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا اشاره كرد.

لازم به ذکر است کارگاه تخصصی ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها پس از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی «سرمایه‌گذاری خطرپذیر» در مهرماه سال جاری توسط شرکت توسعه کسب‌وکار فناوری اعتماد (تکفا) و با همکاری شرکت فرابورس ایران و انجمن صندوق‌ها و نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران، برگزار شد كه امور اجرایی آن را مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.