یلدای ۹۷، دومین یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان

0

در دومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان، ۱۸۰ نفر از فعالان استارتاپی و کارآفرینی لرستان و ایران حضور داشتند و گردهم آمدند و در فضایی دوستانه و فارغ از رقابت‌های روزمره از بیم‌ها و امیدهایشان برای سال ۹۸ سخن گفتند و از مشکلاتی که پشت سر گذاشتند و از آینده پیشرو اکوسیستم استارتاپی لرستان و ایران صحبت کردند.

رویداد دورهمی یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان برای دومین بار در استان لرستان به همت همفکر لرستان و با همکاری اتاق بازرگانی استان لرستان و هفته‌نامه شنبه در روز پنجشنبه ۲۹ آذر ۹۷ در سالن همایش اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد.

در این رویداد چندین تیم استارتاپی، جمعی از کارآفرینان، صاحبان ایده، طراحان و برنامه‌نویسان، سرمایه‌گذارها، واحدهای فناور، فعالان اکوسیستم استارتاپی و دانشجویان حضور داشتند و به صحبت و گفتگو با هم پرداختند.

یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان

سخنرانان یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان

دومین یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان پذیرای دو مهمان ویژه بود: حامد ولی پوری بنیانگذار استارتاپ بیمیتو و آرزو خسروی بنیانگذار استارتاپ فرش آنلاین.

در ابتدای رویداد حامد ولی پوری که متولد لرستان است، به توضیح مدل کسب و کار بیمیتو پرداخت و از شناسایی فرصت‌ها و راه‌حل‌های مناسب برای آنها و چالش‌های مختلف در راه‌اندازی استارتاپ صحبت کرد و از تجربیاتش برای شرکت‌کنندگان سخن گفت.

یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان

در ادامه آرزو خسروی سخنرانی خود را با سخنان انگیزشی شروع کرد و در ادامه به چالش‌های موجود در حوزه کاری خود اشاره کرد و در ادامه به معرفی استارتاپ فرش آنلاین پرداخت و تجربیات خود را برای استارتاپی‌ها به اشتراک گذاشت.

یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان

در قسمت بعدی رویداد مستندی از وضعیت استارتاپ‌های خرم‌آباد و دستاوردهای آنها در سال گذشته به نمایش درآمد و استارتاپها از برنامه‌های آینده‌شان برای حضور در بازارهای بین‌المللی خبر دادند.

یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان

در این همایش «چهره استارتاپی سال ۹۷ لرستان» نیز معرفی شد و مصیب گراوند به خاطر دستاوردهای خود و تیمش در سال ۹۷ به این عنوان لقب گرفت و طی مراسمی از ایشان تقدیر به عمل آمد.

مصیب گراوند از چشم انداز خود برای شرکت کنندگان سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که استان لرستان تبدیل به یکی از استان های فعال استارتاپی کشور تبدیل شود.

پنل پرسش و پاسخ یلدای کارآفرینان استارتاپی لرستان با مدیریت پنل سینا حیدری و با حضور آرزو خسروی و حامد ولی پوری شروع شد و به سوالات فعالان استارتاپی پاسخ دادند و از تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.