پرورش مهارت‌های حرفه‌ای

0

سبک زندگی مجموعه‌ای از دانش‌ها، نگرش‌ها، اندیشه‌ها، عادات و آموزه‌هایی است که برآیند آنها، جایگاه فردی و اجتماعی و نیز  کیفیت زندگی ما را تعریف می‌کند. در حقیقت سبک زندگی  یک استراتژی فردی نهادینه‌شده، برای کسب جایگاهی است که افراد شایسته آن هستند.

این روزها داشتن یک ایده ناب سرمایه‌ای است بالقوه و اهمیت آن تا جایی است که گاهي از گفتن آن به نزدیکانمان هم طفره می‌رویم‌. تاكنون به اين فكر كرده‌ايد كه در دنیای مدرن ایده‌پردازی، چه ایده‌ای می‌تواند موفق باشد و اينكه ما برای ساختن یک ایده برنده چگونه بايد فکر کنیم؟ اصلا ایده‌ها را از کجا بايد بیاوریم و به کجا ببریم؟ و پس از ساختن یک ایده برنده چگونه آن را به استارتاپ تبدیل کنیم؟ همه افراد در زندگی رویاها و آرزوها و علایق و اهدافی داشته‌اند که از  برخی دست کشیده، به برخی دیگر دست یافته و در مسیر تحقق دسته‌ای دیگر تلاش مي‌كنند. 

موفقیت نتیجه‌‌ تلاشی است هدفمند که با بهره‌‌گیری صحیح و کارآمد از دستاوردها و انتخاب آگاهانه‌ گام‌هایی اثربخش، حاصل می‌شود. تجربیات مدیران، کارآفرینان، رهبران و بزرگانی که عرصه‌های زندگی را در ابعاد مختلف پیموده‌اند، روشنی‌بخش این مسیر خواهد بود.

از این رو گروه مشاوره كسب‌و‌كار سرنا با طراحی مجموعه کارگاه‌های «‌سبک زندگی» تلاش مي‌كند در قالب ماژول‌ها یا پودمان‌های کاربردی، زمینه‌ای برای تسهیل  انتقال دانش، تجربه و پرورش مهارت‌های حرفه‌ای کسب‌و‌کار فراهم آورد. اين سمينار در روز پنجشنبه ۲۳ دي ماه در تهران برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره ۸۸۷۳۳۹۴۴ تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.