یک دستیار شخصی خوش‌حافظه داشته باشید

0

اپلیکیشن رسکیوتایم مدیریت زمان در پس زمینه کامپیوتر یا دستگاه همراه شما اجرا می‌شود تا فعالیت در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را پیگیری کند.

اپلیکیشن‌های این هفته مدیریت زمان و کسب‌وکار شما را راحت‌تر می‌کنند …

  • Rescue Time

اپلیکیشن رسکیوتایم مدیریت زمان در پس زمینه کامپیوتر یا دستگاه همراه شما اجرا می‌شود تا فعالیت در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را پیگیری کند. در پایان هر روز، یک گزارش با یک تصویر از نحوه سپری‌کردن وقت برای کاربران ارسال خواهد شد. کارآفرینان می‌توانند با این اپلیکیشن روزهای خود را بهتر مدیریت کنند و بدانند که کدام فعالیت‌ها بیشترین زمان را به خود اختصاص می‌دهند. تنها نقطه ضعف این اپلیکیشن آن است که هنوز برای آیفون و سیستم عامل آی‌او‌اس در دسترس نیست.

رسکیوتایم یک ردیاب زمان خودکار و دقیق است که به افراد و تیم‌ها کمک می‌کند فرآیندهای خوب را تبلیغ کرده و عادات بد را حذف کنند. این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های کاربردی است که هر استارتاپ و کسب‌و‌کار کوچک باید از آن در فعالیت‌های کاری خود استفاده کند. این اپلیکیشن می‌گوید که چه مدت از زمان خود را صرف اپلیکیشن‌های همراه و تماس‌های تلفنی می‌کنید و امتیاز کارایی خود را گزارش می‌دهد. این یک ابزار کورنومتر دستی است تا به طور دستی چیزهایی مانند جلسه و تمرین را پیگیری کنید‌ و می‌توانید بازده خود را بدون بازدید از وب‌سایت تنظیم کنید.

گزارش‌ها و نمودارهای کامل، همراه با اهداف و قابلیت‌های هشدار، از طریق اپلیکیشن وب در دسترس هستند و از نزدیک با وقت کامپیوتر شما یکپارچه می‌شود. کاربران می‌توانند به آسانی اپلیکیشن اندروید را به حساب‌های خود به طور رایگان اضافه کنند.

از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به ردیابی زبان خودکار و دقیق اپلیکیشن‌های همراه شما اشاره کرد که دارای ویژگی‌های زیر است:

گزارش زمان تماس صوتی شما

اطلاع از اینکه زمان وب‌سایت شما کجا صرف شده است

تنظیم هشدارها و اهداف خود برای مدیریت زندگی دیجیتالی

برجسته‌کردن معیارها و دستاوردها

  • LogMeInPro

کارآفرینانی که به طور مداوم در سفر هستند، با LogMeIn Pro یک دوست جدید پیدا می‌کنند. این اپلیکیشن به شما امکان دسترسی سریع و آسان به کامپیوتر شخصی یا مک خود را از مرورگر، دستگاه دسکتاپ یا همراه شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن، کارآفرینان می‌توانند از هر کجا به فایل‌ها یا اپلیکیشن‌های ذخیره‌شده روی کامپیوتر شخصی یا مک خود دسترسی داشته باشند. با LogMeIn Pro شما می‌توانید:

 در هنگام حرکت به کامپیوتر خود در خانه و محل کار دسترسی داشته باشید.  مک یا کامپیوتر شخصی خود را کنترل کنید طوری‌که انگار مقابل آن نشسته‌اید.  به فایل‌های کامپیوتری خود دسترسی داشته باشید و آنها را از آیپد/آیفون خود ویرایش کنید. از راه دور هر اپلیکیشنی را در کامپیوتر خود و از طریق آیپد یا آیفون خود اجرا کنید. از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن مفید برای استارتاپ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنظیم موس و صفحه نمایش: انتخاب شیوه ترجیحی شما برای کنترل از راه دور  بزرگنمایی: بزرگنمایی توسط موس، اسلاید یا با انگشتان خود  دسترسی سریع به فایل‌های خود با مدیر فایل: ذخیره فایل‌ها به طور مستقیم در آیپد یا آیفون خود تا بتوانید به طور آفلاین روی آنها کار کنید‌ یا فایل‌ها را بین دستگاه‌ها جابه‌جا کرده و کپی کنید  تغییر رنگ نمایشگر، رزولوشن و سرعت شبکه برای به حداکثر رساندن عملکرد کنترل از راه دور

ویدئو و صدا با کیفیت اچ‌دی: تماشای ویدئوهای موجود در کامپیوتر شما به طور اچ‌دی و پخش صدا از راه دور  مدیریت اپلیکیشن عکس: دسترسی و انتقال آسان عکس‌ها  پیوست ایمیل: پیوست هر تعداد فایل، اعم از عکس  نمایش چندین نمایشگر

  • Humin

به عنوان یک کارآفرین، ممکن است متوجه شده باشید که شبکه‌سازی نقش مهمی را در رشد کسب‌و‌کار شما ایفا می‌کند. اما واقعا از شما انتظار می‌رود که تمام افرادی را که با آنها ملاقات کرده‌اید، به خاطر داشته باشید؟ بدون کمک اپلیکیشن هیومین این کار غیرممکن است. این اپلیکیشن انقلابی مخاطبان موجود در دستگاه همراه شما و حساب‌های رسانه اجتماعی‌تان را با تقویم، ایمیل و پست صوتی شما ترکیب می‌کند. پس از جمع‌کردن این اطلاعات کنار همدیگر، شما می‌توانید از قابلیت جست‌وجوی شبیه به گوگل برای جست‌وجوی مخاطبان استفاده کنید. اسم فردی که چهارشنبه هفته گذشته او را ملاقات کردید، چه بود؟ از هیومین بپرسید. فردی را می‌شناسید که در شرکت اپل کار کند؟ هیومین پاسخ این سوال را می‌داند. هیومین یک اپلیکیشن خصوصی و ایمن تلفن و مخاطبان است که تمام روابط شما را به خاطر می‌سپارد درست مانند شما. فقط کافی است آنچه در ذهن دارید را جست‌وجو کنید («هفته پیش او را دیدم»، «در منچستر زندگی می‌کند»). حتی هیومین به شما افرادی را نشان می‌دهد که در زندگی روزانه شما مهم به شمار می‌روند (مانند فردی که در جلسه بعدی شما خواهد بود یا دوست شما که به شهر آمده است). هیومین یکی از بهترین و مفیدترین اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی برای صاحبان استارتاپ‌ها و کارآفرینان به شمار می‌رود. فقط کافی است مخاطبان خود را به ترتیب همان اطلاعاتی که درباره او به ذهنتان می‌رسد، جست‌وجو کنید. برای مثال «دوست ایمیلی»، «در هیومین کار می‌کند»، یا «در جشنواره موسیقی او را دیدم».

با کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید:

وقتی یک فرد جدید را ملاقات می‌کنید، بلافاصله نقاط اشتراک بین او و خود را مشاهده کنید  یک ایمیل یا شماره تلفن وارد کنید تا هیومین به طور خودکار پروفایل را با یک عکس و نام آنها پر کند تا دیگر لازم نباشد خودتان آنها را تایپ کنید  اطلاعات درباره زمان و مکان ملاقات را ذخیره می‌کند، در نتیجه جست‌وجوی منحصر‌به‌فردی ارائه می‌دهد تا نام او را به خاطر بسپارید.

 

  • Asana

واژه آسانا برای کارآفرینان به معنای کارآمدی است. این یک اپلیکیشن مدیریت پروژه است که به سازماندهی کارها برای کسب‌و‌کارهای کوچک کمک می‌کند. هر کاربر می‌تواند فهرست کارهایی را که باید انجام دهد، تهیه کرده و کارها را با ذکر موعد آنها، فایل‌های مربوطه و یادداشت‌هایی به دیگران واگذار کند. کاربران می‌توانند نظر بدهند یا کارهای فرعی را به این فهرست‌ها اضافه کنند. در این صورت دیگر نیازی به مکالمات بعدی از طریق ایمیل نخواهد بود.

آسانا آسان‌ترین روش برای تیم‌هاست تا کار خود را پیگیری کرده و به نتیجه برسند. از کارها و پروژه‌ها گرفته تا مکالمات و اعلان‌ها، آسانا به تیم‌ها امکان می‌دهد تا تمام کار را از صفر تا صد انجام دهند. این اپلیکیشن مفید برای استارتاپ‌ها و صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک به طور رایگان ارائه می‌شود.

قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن عبارتند از:

 به‌روز‌رسانی سریع و افزودن کار: ایجاد کار، یادآور و درخواست از هر کجا در اپلیکیشن، ایجاد پروژه برای سازماندهی کارها به صورت فهرست یا تابلو، افزودن موعد انجام کار، جزئیات و فایل به کارها، نظر درباره کارها

پیگیری تمام کارها: مشاهده و سازماندهی فهرست کار خود هر بار که آسانا را باز می‌کنید، مشاهده علاقه‌مندی‌ها و فهرست کامل تیم‌ها و پروژه‌ها، افزودن کار به پروژه، جست‌وجو‌ در تمام کارها برای پیدا‌کردن سریع اطلاعات مورد نیاز، افزودن کارهای من یا فهرست پروژه به صفحه اصلی خود

برقراری ارتباط در آسانا: استفاده از مکالمات برای اعلامیه به تیم، طرح پرسش در پروژه یا نظردهی درباره یک کار، دریافت اعلان در صندوق ورودی درباره پروژه‌ها، کارها‌ و مکالمات آتی، ارسال یک پاسخ سریع به همکار یا نظردهی مستقیم از صندوق ورودی

استفاده رایگان و نامحدود: افزودن کارها، پروژه‌ها، نظرات، مکالمات‌ و پیوست‌ها به طور رایگان‌، برای تیم‌های حداکثر ۱۵ نفره، پیگیری کار خود روی اندروید حتی وقتی آفلاین هستید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.