اولین رویداد اقتصاد بلاکچین تبریز برگزار شد

0

رویداد اقتصاد بلاکچین تبریز به همت چند تن از فعالان فناوری و متخصصان حوزه‌‌ بلاکچین برگزار شد. در این رویداد سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌ها، محققان و متخصصان و علاقه‌مندان به حوزه‌‌ بلاکچین با هدف یادگیری و شبکه‌سازی گرد هم آمدند.

شهر تبریز به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور که متخصصان خبره‌‌ بسیاری نیز در حوزه‌‌ فناوری دارد، پتانسیل بالایی برای به‌کارگیری این تکنولوژی در بخش‌های گوناگون دارد.

بنابراین آشنایی با تکنولوژی بلاکچین برای توسعه اقتصادی در منطقه یک ضرورت برای مدیران، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و مسئولان این شهر است.

از این رو رویداد اقتصاد بلاکچین به همت چند تن از فعالان فناوری و متخصصان حوزه‌‌ بلاکچین در شهر تبریز برگزار شد.

در این رویداد سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌ها، محققان و متخصصان و علاقه‌مندان به حوزه‌‌ بلاکچین با هدف یادگیری و شبکه‌سازی گرد هم آمدند.

رضا قربانی‌ بنیانگذار شبکه راه‌پرداخت، محمدرضا قدوسی مدیرعامل ABC‌، مرتضی نخودیان هم‌بنیانگذار Cointoken.io و Flat-lay.com، قاسم یزدانی تحلیلگر بلاکچین، زوبین نعمتی استراتژیست بازاریابی و فروش و چند تن دیگر از متخصصان حوزه‌‌ بلاکچین در این رویداد به سخنرانی پرداختند.

عناوین موضوعاتی که در این رویداد به ‌آنها پرداخته خواهد شد، عبارتند از: آشنایی با تکنولوژی بلاکچین، تفکر و عمل در هنگام انقلاب بزرگ بلاکچین، تغییر جهان از طریق اعتماد بیشتر و تحول خدمات مالی با تکنولوژی بلاکچین.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.