افزایش فروش با ویدئومارکتینگ

0

نخستین رویداد ویدئومارکتینگ با هدف افزایش مهارت‌های ویدئومارکتینگ برای استارتاپ‌ها از سوی استارتاپ کاویمو برگزار می‌شود.

نخستین رویداد ویدئومارکتینگ با هدف افزایش مهارت‌های ویدئومارکتینگ برای استارتاپ‌ها از سوی استارتاپ کاویمو برگزار می‌شود.

زمانی که بشر به هنر تصویرگری روی آورد، نشان داد که به تماشای تصاویر بیشتر از نوشتن علاقه دارد. گاهی یک تصویر گویای حرف‌های زیادی است که می‌تواند از اطاله سخن جلوگیری کند. در حال حاضر ویدئوها دربرگیرنده تصاویری هستند که مفهوم و پیام خاصی را به مخاطبان منتقل می‌کنند.

ویدئو‌مارکتینگ یک کلیپ ویدئویی می‌تواند راوی یک داستان، بیان یک مسئله و موضوع، تبلیغ، معرفی یک محصول یا نحوه استفاده از آن و … باشد. در این صورت مخاطب با مشاهده جزء به جزء قسمت‌های فیلم می‌تواند به صورت مستقیم پیام را دریافت کند.

درک مفهوم یک فیلم از خواندن یک کتاب و نوشته راحت‌تر است؛ زیرا مخاطب به‌راحتی با تصاویر ارتباط برقرار می‌کند و بدون اینکه مدت زیادی را در ذهن خود صرف تصویرسازی کند، می‌تواند تصاویر را مشاهده کند. با توجه به مزایایی که ویدئوها برای مخاطبان دارند، در حال حاضر یکی از روش‌های جذب بازدیدکننده در وب‌سایت، انتشار ویدئو است. ویدئو‌مارکتینگ می‌تواند به افزایش رتبه سایت کمک کند؛ به طوری که تاثیر آن چندین برابر محتواهای متنی و نوشتاری است.

سعی رویداد ویدئومارکتینگ بر آن است تا با تشریح اصول بازاریابی ویدئویی گام موثری در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و اثربخشی فعالیت‌هایشان بردارد. این رویداد در روز پنجشنبه ۴ مردادماه در پژوهشکده انرژی دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.