هوآوی سفر به دنیای هوشمند را شروع کرده!

0

بیش از ۵۰۰ تحلیلگر صنعت، نماینده رسانه و ناظران رشته‌های مختلف در چهاردهمین نشست سالانه تحلیلگران جهانی (Huawei HAS) گرد‌هم آمده‌اند. این نشست توسط هوآوی برگزار شد و در آن درباره آخرین نو‌آوری‌ها، اقدامات کاری و راهکارها در حوزه‌هایی مانند خدمات فضای ابری، ویدئو، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و تحول دیجیتال صحبت شد. شرکت هوآوی نیز از این فرصت برای گفت‌وگو درباره راهبرد خود استفاده کرد.

مدیرعامل چرخشی هوآوی، اریک زو، درباره راهبرد کلی این شرکت سخن گفت: «سفر به یک دنیای هوشمند آغاز شده است. سال‌ها جست‌وجو و نوآوری در فناوری دارد موجب توسعه صنعت می‌شود و فرصت‌های کسب‌وکار بزرگی را ارائه می‌دهد. هوآوی همچنان متعهد است ارتباطات بیشتری را ایجاد کند، لوله‌های انتقال داده را بزرگ‌تر کرده و موجب تحول دیجیتال شود. با تمرکز روی زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستگاه‌های هوشمند ما می‌توانیم دنیای هوشمند ایجاد کنیم و موجب پیشرفت آن شویم.» طبق گفته زو، خدمات فضای ابری دارد به یک مدل کاری اولیه و اصلی تبدیل می‌شود. او می‌گوید: «در آغاز سال ۲۰۱۷، هوآوی روی خدمات فضای ابری عمومی تمرکز خواهد شد. ما به شدت روی ساخت یک پلتفرم فضای ابری باز و مطمئن سرمایه‌گذاری خواهیم کرد که پایه و بنیان Huawei Cloud Family خواهد بود. این خانواده فضای ابری شامل فضاهای ابری عمومی خواهد شد که همراه با اپراتورها ایجاد کرده و فضاهای ابری که خودمان آن را اداره می‌کنیم.»

ویلیام زو، مدیراجرایی و مسئول بازاریابی ارشد این شرکت، معتقد است تحول دیجیتال می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای این اکوسیستم ایجاد کند. او می‌گوید: «تحول دیجیتال پتانسیل جدیدی را برای رشد در صنایع سنتی عرضه می‌کند. طبق یافته‌های به‌دست آمده از شاخص اتصال جهانی ۲۰۱۷، دیجیتالی‌سازی دارد در سراسر دنیا افزایش می‌یابد. سرمایه‌گذاری در حوزه رایانش فضای ابری در مقیاس منطقه‌ای و ملی در حال توسعه است و فضای ابری دارد کاربرد وسیع‌تری پیدا می‌کند. این امر به دیجیتالی‌ شدن صنایع کمک خواهد کرد.»

مسئول این شرکت معتقد است زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات ستون مهمی برای رشد اقتصادی ملی است و اینکه فضای ابری نقش مهمی در آزاد کردن نیروی اتصال ایفا می‌کند. به همین دلیل، هوآوی توصیه می‌کند کشورها و صنایع بیشتر به تحول دیجیتال به‌عنوان یک  محرک رشد توجه کنند و به‌دنبال توسعه بیشتر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های در حال رشد مانند رایانش فضای ابری، اینترنت اشیاء و بیگ دیتا باشند تا از مزایای توسعه فناورانه استفاده کنند.

رایان دینگ، مدیراجرایی و رئیس بخش محصولات و راهکارها در هوآوی، متعهد شده  از ظهور فضای ابری پشتیبانی کند و در این زمینه پیشرو باشد. این شرکت در حال حاضر تمرکز خود را روی تجاری‌سازی اکوسیستم فضای ابری قرار داده است. به علاوه این شرکت بزرگ در کسب‌وکارهای ویدئویی خود بسیار موفق عمل کرده است. راه‌بردهای ویدئویی و فضای ابری هوآوی مستلزم پشتیبانی از یک اکوسیستم وابسته به همزیستی است. هوآوی با آغوش باز از شراکت استقبال می‌کند تا با کمک یکدیگر در اکوسیستم صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات رشد کند.

این شرکت به اصول منبع باز، همکاری و موفقیت مشترک در تمام اکوسیستم خود پایبند است. این شرکت مشتری‌محور در تلاش است تا در اتحادیه‌های صنعت، کسب‌وکار و جوامع منبع باز و پلتفرم‌های توسعه‌دهنده سرمایه‌گذاری کند. هدف هوآوی کمک به هریک از شرکای خود است تا پتانسیل نقاط قوت منحصر به‌فرد خود را به حداکثر برسانند و از این طریق موجب رشد صنعت و بهره‌وری بیشتر از این اکوسیستم شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.