گفت‌وگو با عادل طالبی مدرس حوزه کسب‌وکار دیجیتال

0

عادل طالبی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد MBA با گرایش مدیریت کسب و کار الکترونیک است. چند سالی است که در حوزه کسب‌وکار دیجیتال فعالیت دارد. در زمینه تولید نرم‌افزارهای مالی، اداری و اتوماسیون، طراحی سایت، تولید نرم‌افزارهای سنجش و آزمون و بازاریابی دیجیتال تجربه دارد. درحال حاضر چندین فروشگاه و وب‌سایت دارد و مجری تعدادی کسب‌وکار در حوزه نشر و آموزش در فضای دیجیتال است.

عادل طالبی یک کانال تلگرامی به اسم کار و کسب دارد که در آن فایل‌های صوتی آموزشی با فضایی خودمانی منتشر می‌کند. محتوای فایل‌های آموزشی او برای افرادی که دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی و استارتاپی هستند مناسب است.

در سومین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی دیدیم خالی از لطف نیست که در کنار مدیران صندوق‌های سرمایه گذاری خطرپذیر و استارتاپ‌ها با عادل طالبی که خیلی از فعالان حوزه کسب و کار دیجیتال او را به عنوان مدرس می‌شناسند و از آموزش‌های او استفاده کرده‌اند گفت‌وگویی داشته باشیم.

اگر می‌خواهید عادل طالبی را بیشتر بشناسید، با فعالیت‌های او آشنا شوید و توصیه‌هایی که به مخاطبان کرده را بشنوید با یوکن همراه باشید و دیدن این گفت‌وگو را از دست ندهید.

کاری از ucan.ir

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.