در پاساژ، فروشگاه خودتان را داشته باشید!

0

اپلیکیشن پاساژ صدها فروشگاه و محصول متنوع آنها را با قیمت‌های مناسب به کاربران خود معرفی می‌کند. دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف رفت‌و‌آمد و جست‌وجو در فروشگا‌ه‌های مختلف شهر کنید و بر آلودگی و ترافیک بیفزایید. می‌توانید فقط با چند کلیک از طریق این اپلیکیشن تمام محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. پاساژ نه‌تنها به کابران امکان خرید آنلاین محصولات را می‌دهد، بلکه افراد در این اپلیکیشن می‌توانند یک فروشگاه اختصاصی ایجاد کرده و محصولات و خدمات خود را نیز به فروش برسانند. این فروشگاه می‌تواند یک سایت شخصی یا کانال تلگرام باشد که از طریق اپلیکیشن پاساژ معرفی می‌شود. اگر شما خریدار هستید، می‌توانید به‌آسانی از بین دسته‌بندی‌ها و گروه‌های مختلف محصول مورد نظر خود را جست‌وجو و خریداری کنید. همچنین امکان افزودن فروشگاه دلخواه شما به فهرست دنبال‌شده‌ها نیز وجود دارد تا در دفعات بعد به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشید. اگر هم از محصولی خوشتان آمده باشد، اما در حال حاضر قصد خرید آن را نداشته باشید، می‌توانید آن را به فهرست محصولات مورد علاقه خود اضافه کنید تا در بازدیدهای بعدی به سرعت آن را پیدا کنید. اپلیکیشن پاساژ این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به محصولات مختلف امتیاز دهند و نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را درباره هر محصول ثبت کنند.

پس از جست‌وجو و انتخاب محصول مورد نظر، کاربر می‌تواند به‌آسانی و با اطمینان از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین خرید خود را انجام دهد. به علاوه این امکان وجود دارد که خریدار با فروشندگان محصولات مختلف به طور مستقیم در تماس باشد. از جمله قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن نیز مدیریت سفارشات، اشتراک‌گذاری فروشگاه و محصولات در شبکه‌های اجتماعی است.

اگر شما فروشنده هستید، پاساژ می‌تواند مکان مناسبی برای شروع راه‌اندازی فروشگاه آنلاین شما باشد. از آنجا که این اپلیکیشن بسیار پربازدید است، دیگر نگران آن نخواهید بود که افراد کمی از محصولات شما دیدن کنند و می‌توانید محصولات و خدمات خود را در معرض دید تعداد بیشماری از افراد و کابران قرار دهید.

برای ایجاد فروشگاه در پاساژ، کافی است یک حساب کاربری ایجاد و پس از مطالعه قوانین و مقررات فروشگاه خود را ثبت کنید. شما می‌توانید به عنوان یک فروشنده فروشگاه خود را شخصی‌سازی کنید. برای مثال نام، کاور و لوگوی خود را تغییر دهید و نیز محصولات را در کمتر از یک دقیقه ثبت و معرفی کنید.

پس از ثبت محصولات، می‌توانید قیمت هر یک را مشخص و توضیحات مربوط به هر محصول را ارائه کنید. از سوی دیگر نیز خریداران می‌توانند به محصولات شما امتیاز دهند‌ و آنها را نقد و بررسی کنند.

برای مشاهده فروشگاه‌های مختلف در این اپلیکیشن، باید به قسمت «ویترین» مراجعه کنید. در قسمت «حراجی» نیز محصولاتی نمایش داده می‌شوند که تخفیف خورده‌اند. این محصولات به طور تصادفی نمایش داده می‌شوند و محبوب‌ترین آنها نیز محصولاتی است که بیشترین بازدید و امتیاز را کسب کرده‌اند.

این اپلیکیشن به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و به آنها کمک می‌کند که همه محصولات را در یک مکان و در یک زمان خریداری کرده یا حتی یک فروشگاه اینترنتی موفق را در اینترنت راه‌اندازی کنند. از جمله دسته‌بندی محصولات موجود در اپلیکیشن پاساژ، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای دیجیتال و لوازم منزل و نیز لوازم پزشکی و سلامت، اسباب بازی و لوازم ورزشی است. کاربران می‌توانند بهترین فروشگاه‌ها و محصولات را با بهترین قیمت‌ها پیدا کنند.

از قابلیت‌های مهم و اصلی پاساژ می‌توان به تفکیک خریدار و فروشنده به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاساژ برای خریداران:

  جست‌وجوی آسان در بین صدها گروه و هزاران محصول

  دنبال کردن فروشگاه‌های مورد علاقه و مشاهده محصولات آنها

 نشان کردن محصولات مورد علاقه برای بازدیدهای بعدی

  امکان مشاهده امتیازات خریدان دیگر به فروشگاه

  امکان برقراری ارتباط مستقیم با فروشندگان کالا

  خرید آسان و امن از طریق درگاه پرداخت آنلاین

  محافظت از خریدار در تمام مراحل خرید

  مدیریت سفارش و اطلاع‌رسانی روند ارسال محصول از طریق اعلان و پیامک

  امکان ثبت امتیاز و نظر پس از خرید برای فروشگاه

  امکان اشتراک‌گذاری یک فروشگاه یا محصولات آن در شبکه‌های اجتماعی

  • پاساژ برای فروشندگان:

  ساخت فروشگاه به صورت رایگان در پاساژ

  شخصی‌سازی فروشگاه (تغییر نام، کاور لوگو و رنگ مطابق سلیقه شما)

  ثبت و ارائه محصولات در کمتر از یک دقیقه در فروشگاه خود

  عدم نیاز به ثبت مجدد یک محصول در تلگرام و اینستاگرام فروشگاه با قابلیت اشتراک‌گذاری آسان پاساژ

  مدیریت فروش و اطلاع‌رسانی روند فروش محصول از طریق اعلان و پیامک.

  مشخص ‌کردن مدل‌های متفاوت محاسبه هزینه ارسال برای هر محصول

  امکان مشاهده آمارهای مختلف از فروشگاه

  افزودن کاربران دیگر به عنوان فروشنده به فروشگاه

  اشتراک‌گذاری فروشگاه و یا محصولات در شبکه‌های اجتماعی.

در کل می‌توان گفت که اپلیکیشن پاساژ با طراحی ساده و کاربرپسند جایگاه خوبی را در بین فروشندگان و خریداران محصولات مختلف پیدا کرده ‌و می‌تواند خدمات خرید و فروش را با کاهش وقت و هزینه به افراد ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.