ثروتمندان چگونه مي‌انديشند؟

0

اگر از بیشتر متخصصان مالی سوال کنید که چه رازی پشت ثروتمند شدن است، اغلب با این پاسخ مواجه می‌شوید که در واقع هیچ رازی در کار نیست؛ سخت کار کردن، زندگی کردن زیر اهداف مالی و پس‌انداز کردن هر مقدار پول ممکن. اما شاید خیلی‌ها با این یک درصد جمعیتی موافق نباشند. صعود از نردبان شرکت تنها شما را از نقطه‌ای که هستید، دور می‌کند و شما به درآمد بالقوه و کف درآمدی خود دست خواهید یافت.

ثروتمندان می‌دانند که به منظور افزایش ثروت، مهم این است که پول‌تان برای شما کار کند. در واقع،‌ رابرت کیوساکی،‌ نویسنده پرفروش‌ترین کتاب مالی دنیا «پدر پولدار،‌ پدر فقیر» فلسفه پولی خود را حول این مفهوم ساخته است.

تولید درآمد از منابع منفعل، بهترین راه برای درآمدزایی است. سرمایه‌گذاری روی منابع درآمدی منفعل شامل اوراق بهادار، اجاره املاک،‌ سودآوری از کسب‌وکاری که نیازی به مدیریت روزانه شما نداشته باشد، کار خلاقانه و ابداعات بسیار پربازده خواهند بود. تفاوت بین داشتن ایده و مکتوب‌کردن آن روی کاغذ گاهی اوقات به اندازه جداسازی مردم فوق موفق از قشر متوسط است‌ و اگر شما موفقیت را معادل ثروت می‌دانید، زمان آن فرا رسیده که برای رسیدن به ثروت، اهداف خود را (چه کوچک و چه بزرگ) روی کاغذ یادداشت کنید. توماس کورلی،‌ نویسنده کتاب «عادات ثروتمندان» نوشته است: «‌مروری بر عادات روزانه افراد ثروتمند، نشان می‌دهد که ۶۷ درصد افراد پولدار اهداف خود را مکتوب می‌کنند؛ در حالی‌که ۸۱ درصد آنها یک لیست از کارهایی که باید انجام دهند، تهیه کرده‌اند. اگر هدف شما مولتی‌میلیاردر‌شدن است، این هدف را نوشته و یک برنامه عملی برای رخ دادن این اتفاق ایجاد کنید». اين حرف‌ها تنها بخشي از همه آن چيزهايي است كه شما بايد درباره ثروتمندان و روش فكر‌كردن و رفتار كردنشان بدانيد. در اين راستا كارگاه آموزشي رازهاي ثروتمندان از سوي موسسه وزير برگزار مي‌شود.

اين كارگاه به افراد كمك مي‌كند تا راه‌هاي موفقيت به سوي ثروتمند‌شدن را پيدا كنند. اين كارگاه در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در موسسه وزير تهران برگزار مي‌شود. 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.