توصیه‌هایی برای محافظت از سرمایه‌گذاری استارتاپی در آغاز راه

0

وقتی شما یک کسب‌وکار راه‌اندازی و مقدار زیادی پول به آن تزریق می‌کنید، باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید شرکت خود را در کجا تاسیس کنید. اگر به یک دفتر نیاز دارید، آیا می‌خواهید آن را اجاره کنید یا بخرید. با این حال حتی اگر کسب‌وکار خود را در خانه راه‌ می‌اندازید، باز هم پول زیادی باید صرف مخارج مربوط به مراحل اولیه استارتاپ خود کنید. شما باید فکر کنید که چگونه می‌توانید از سرمایه‌ای که برای استارتاپ خود گذاشته اید، محافظت کنید.

  •  استخدام یک مشاور مالی

یکی از دلایلی که استارتاپ‌ها موفق نمی‌شوند آن است که یا پول خود را بیش از حد روی حوزه‌های نادرست سرمایه‌گذاری می‌کنند یا در سرمایه‌گذاری، کوتاهی می‌کنند. به همین دلیل وجود یک مشاور مالی ضروری است. این‌گونه مطمئن می‌شوید که پول خود را در مسیر درست مصرف کرده‌اید و هزینه‌های مختلف مانند مالیات را به‌موقع پرداخت خواهید کرد و دیگر لازم نیست جریمه بدهید.

 دریافت پشتیبانی فناوری اطلاعات

یکی از خدمات موردنیاز و مهم دیگر، پشتیبانی فناوری اطلاعات است. در این صورت شما می‌توانید مطمئن شوید که خدمات فناوری اطلاعات شما به‌درستی انجام می‌گیرد و تیم پشتیبانی فناوری اطلاعات می‌تواند به شما اطمینان دهد که فایل‌های کاری به‌طور ایمن پشتیبان‌گیری شده است.

 اطمینان از اینکه بیمه هستید

ممکن است کسب‌وکار شما با مشکلی مواجه شود که اصلا فنی نیست. شاید آتش‌سوزی رخ دهد. در این صورت، شما تجهیزات گران‌قیمت زیادی را از دست خواهید داد و ساختمان شما خسارت زیادی خواهد دید. باید مطمئن شوید که کسب‌وکار شما کاملا تحت پوشش بیمه حوادث و آتش‌سوزی است. یک پوشش بیمه کامل، باعث آرامش خاطر شما می‌شود.

 امنیت

در نهایت، باید مطمئن شوید که ملک کاری شما تا حد امکان در امنیت کامل است. به‌ویژه اگر تجهیزات گران‌قیمتی مانند کامپیوتر در دفتر کار خود داشته باشید. اگر در یک دفتر کار می‌کنید، استفاده از لپ‌تاپ بهترین راهکار است. زیرا می‌توانید آن‌ها را در یک مکان امن نگهداری کنید. یا حتی کارمندان می‌توانند این تجهیزات را با خود به خانه ببرند. در این صورت، مسئولیت این تجهیزات با کارمندان خواهد بود و آن‌ها باید از لپ‌تاپ‌ها محافظت کنند. اگر نگران سرقت اطلاعات هستید، می‌توانید از یک سیستم فضای ابری استفاده کنید. این‌گونه تمام اطلاعات مهم روی یک سرور دیجیتال ذخیره خواهد شد و جدا از هارددرایوهای فیزیکی نگهداری می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.