بهترین اپلیکیشن مشاوره کسب و کار– به سادگی مشاوره تلفنی بلادرنگ (On time)و با گارانتی ۱۰۰ % بگیر

یک نیاز جدید در دنیای کسب و کار، مشاوره از نوع بلادرنگ(On time)!

1

لازمه موفقیت در کسب وکار، ارتباط با فردی است که میداند چگونه تردیدها و ابهامات شما را در مسیر درست برطرف کند. موفقیت در فضا کنونی کسب و کار، برای صاحبان مشاغل نیاز به مشاوره صحیح از مشاوران حاذق دارد

در دنیای در حال پیشرفت امروز همه ما در زمینه های مختلف نیازمند دریافت یاری و مشورت از متخصصان، صاحب نظران و افرادی هستیم که با دانش و علم به روز خود ما را در کمترین زمان ممکن به سمت صحیح ترین و مطمئن ترین مسیر هدایت کنند.

صاحبان کسب و کارهای نوپا و استارتاپ در حوزه های مختلف کاری با مسائل گوناگونی رو به رو هستند، از جمله این مسائل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

چگونگی راه اندازی کسب و کار و  راه های توسعه آن، خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو، مدیریت شبکه های اجتماعی، مشاوره در زمینه مسائل حقوقی، ثبتی و مالیاتی و از این دست مشکلات که اکثر صاحبان کسب و کار تمایل به حل آن با کمترین هزینه را دارند.

لازمه موفقیت در کسب وکار، ارتباط با فردی است که میداند چگونه تردیدها و ابهامات شما را در مسیر درست برطرف کند. موفقیت در فضا کنونی کسب و کار، برای صاحبان مشاغل نیاز به مشاوره صحیح از مشاوران حاذق دارد چرا که در صورت اشتباه در حوزه های مختلف کسب و کار، احتمال بروز خسارت مالی سنگین و غیر قابل جبران به کسب و کار شما وارد می شود. کم کم باید به این باور رسید که با توجه به دنیای پر مشغله، پرمخاطره و پرریسک کنونی استفاده از اپلیکیشن های مشاوره‌ای این امکان را فراهم میسازد تا کاربران بدون اتلاف زمان و هزینه رفت و آمد به مراکز مختلف مشاوره، در سریعترین زمان میتوانند بهترین مشاوره را بگیرند.

اهمیت مشاوره برای کسب و کارها

امروزه در سراسر جهان، مدیران موفق و باهوش کسب و کارهای استارت آپ و نوپا، به جای یادگیری چندین مهارت به صورت سطحی، از دانش عمیق مشاوران استفاده می‌کنند تا در مسیر رشد به آن‌ها کمک کنند. این کار باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می‌شود. با این حال بزرگترین مزیت آن، استفاده از سال‌ها تجربه مشاوران و دانش عمیق آن‌ها در بخش‌های مختلف مربوط به کسب و کار است.

اگرچه مشاوره امری ضروری برای هر کسب و کار استارتاپی است، اما نیاز نیست که چندین مشاور را به کارکنان مجموعه اضافه کرد تا بار مالی فراوانی برای صاحبان استارت اپ های نو پا ایجاد شود. همکاری با مشاوران می‌تواند به صورت پاره وقت باشد و فقط در صورت نیاز از تجربه آن‌ها استفاده کرد. در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کسب و کارها که از طریق دورکاری و تلفنی با مشاوران خود همکاری می‌کردند، توانستند کیفیت کار خود را حفظ کنند. امکان استفاده از این نوع خدمت در ایران نیز وجود دارد.

کارمنتو، اپلیکیشن مشاوره کسب و کار

کارمنتو برترین اپلیکیشن مشاوره کسب و کار در ایران است که بسیاری از متخصصان در حوزه‌های مختلف را دور هم جمع کرده است تا به افراد علاقمند به راه اندازی و پیشرفت یک کسب و کار مشاوره برساند. این اپلیکیشن مزایای فراوانی دارد که در ادامه به مهم‌ترین مزایای آن اشاره خواهیم کرد.

ارائه پکیجی کامل از تخصص‌های موردنیاز برای مدیریت کسب و کار

با کارمنتو، اپلیکیشن مشاوره کسب و کار، بستری برای افزایش آگاهی در تمامی حوزه‌های موردنیاز یک کسب و کار فراهم شده است. از جمله این حوزه‌ها می‌توان به حوزه‌هایی مثل راه اندازی و توسعه کسب وکار، بورس و سرمایه گذاری، امور مالی و مالیاتی، امور حقوقی و ثبتی، بیمه و قانون کار، برنامه نویسی و طراحی و دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد که نداشتن آگاهی در هر کدام از این زمینه‌ها کسب و کارها را تا آستانه شکست و تعطیلی می‌برد.

در هر لحظه با مشاوره تلفنی کارمنتو با ما باشید!

برای استفاده از خدمات کارمنتو، نیازی نیست که ساعت‌های زیادی را صرف رفت و آمد به این مجموعه کنید. فقط کافی است که اپلیکیشن کارمنتو را روی دستگاه خود نصب کنید. این اپلیکشن در دو نسخه اندروید و IOS ارائه شده است و امکان دانلود اپلیکیشن کارمنتو به سرعت و سادگی وجود دارد. اگر امکان استفاده از اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود ندارید، از طریق وب‌سایت نیز امکان استفاده از خدمات مشاوره وجود دارد.

پس از احراز هویت، در هر لحظه از روز که علاقمند به گرفتن مشاوره باشید، امکان استفاده از مشاوره در هر زمینه‌ای از طریق تماس تلفنی وجود دارد. این مشاوره به صورت تلفنی و بلادرنگ(On time)بوده و قابلیت تماس تلفنی در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران آنلاین امکان‌پذیر است. ضمن این‌که این تماس هزینه ای بابت تلفن و اینترنت برای کاربر نخواهد داشت.

مشاوره تلفنی با گارانتی پرداخت وجه

شاید تصور کنید گرفتن مشاوره در زمینه‌های مختلف چندین میلیون تومان هزینه برای شما داشته باشد!

ولی هنگام استفاده از کارمنتو به عنوان یک اپلیکشن مشاوره کسب و کار، هزینه‌ای که برای گرفتن مشاوره از شما اخذ می شود، به ازائ هر دقیقه مکالمه با مشاور خواهد بود و مبلغ حق مشاوره از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد و در صورتی که از مشاوره تلفنی خود رضایت نداشتید مبلغ حق مشاوره پرداختی شما بدون هیچ محدودیتی مسترد میگردد.

ضمنا خدمات کارمنتو به صورت تضمینی در اختیار شما قرار می گیرد، چرا که تمام مشاورانی که در این اپلیکیشن اقدام به ارائه خدمات می کنند، تایید صلاحیت شده، رزومه و سطح دانش آن ها مورد بررسی قرار گرفته است، به همین دلیل کارمنتو می تواند یک همراه دائمی قابل اعتماد و یک ابزار مناسب در مسیر پیشرفت یک کسب و کار باشد.

تعریف کار یا ایجاد پروژه در کارمنتو

از دیگر خدمات کارمنتو، ارائه سرویس تعریف کار(ایجاد پروژه)برای کاربران می باشد، شما می توانید  به صورت رایگان در حوزه های تخصصی کسب و کار، پروژه خودتان را تعریف کنید و از مشاوران و متخصصان کارمنتو پیشنهاد از نظر زمان و هزینه انجام پروژه را دریافت کنید، با یک کلیک تماس بگیرید و در مورد جزییات پروژه صحبت کنید، در نهایت بهترین پیشنهاد دریافتی را انتخاب و پروژه را به اتمام برسانید.

زمان را برای گرفتن مشاوره از دست ندهید!

کارمنتو یک مشاور کسب و کار برای شما خواهد بود که همواره به سوالات شما پاسخ خواهد داد و رشد و ارتقای دانش بنیان‌گذاران در زمینه مدیریت کسب و کار، هدف اصلی آن است. با کارمنتو، دیگر شکست در مسیر کسب و کار شما وجود ندارد. پس اگر برای موفقیت عجله دارید، زمان را برای استفاده از کارمنتو از دست ندهید.

به راحتی اپلیکیشن کارمنتو را در نسخه های اندروید و ای او اس از طریق لینک زیر دانلود کنید:

https://bit.ly/karmentoapp

برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن زیر با کارشناسان پشتیبانی کارمنتو در ارتباط باشید:

۰۲۱-۴۹۲۰۲۰۲۰

۱ دیدگاه
  1. فرهاد می‌گوید

    من از این اپلیکیشن برای استارت آپ خودم استفاده کردم ، به نظرم یه ابزار برای کسب و کار ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.