برند شخصی بسازید و به شهرت شرکت کمک کنید

0

برندسازی شخصی می‌تواند در‌‌های تازه‌ای را باز کرده و به شما کمک کند تا به رویاهای‌ خود برسید. با تمرکز روی برندسازی خود، می‌توانید یک مرحله به موفقیت نزدیک شوید. ایجاد یک برند شخصی، درست مانند یک برند شرکت، چیزی نیست که یک‌شبه حاصل شود.

 درک خوبی از حضور دیجیتالی خود داشته باشید‌

نام خود را در گوگل جست‌وجو کنید تا ببینید که نتایج چیست. اگر خیلی روی برندسازی شخصی سرمایه‌گذاری نکرده‌اید، ممکن است که افرادی را مشاهده کنید که نام آنها مانند شما باشد یا حساب‌های رسانه اجتماعی شبیه به شما داشته باشند. بسته به ساختار صفحه شرکت شما، نتیجه جست‌وجو باید در بالای فهرست قرار گیرد.

  •  در رسانه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید‌

حتماً به طور منظم با سایر افراد در صنعت خود، مشتریان بالقوه خود و جوامعی که عضو آن هستید، صحبت کنید. به طور منظم در حساب‌های رسانه اجتماعی خود مطالب ارسال کنید زیرا این یکی از بهترین روش‌ها برای دیده شدن است.

  •  مشارکت داشته باشید‌

شرکت در جامعه فقط مکالمه با دیگران نیست. باید خودتان را در رویدادها شرکت دهید. می‌توانید در ابتدا با رفتن به رویدادهای شبکه‌سازی و نشست‌های مربوط به صنعت خود شروع کنید. پس از آن، در کارهای مختلف داوطلب شوید. بهتر است در وبینارها، توییت‌چت‌ها و رویدادهای شبکه‌سازی (اعم از آنلاین و آفلاین) حاضر شوید تا افراد جدید را بشناسید.

  •  به یک رهبر متفکر تبدیل شوید‌

یک روش کارآمد دیگر برای برندسازی شخصی آن است که یک رهبر متفکر باشید. به عبارت دیگر، مقاله بنویسید، محتوای مختلف تولید کنید و در نهایت سخنرانی‌هایی را برگزار کنید تا در آن درباره وقایع صنعت خود گفت‌وگو شود. با ارائه محتوای با‌کیفیت که تفکر انسان را بر‌می‌انگیزد و به صنعت شما مربوط می‌شود، می‌توانید برند شخصی خود را به یک منبع معتبر تبدیل کنید. 

اگر این کار را به‌درستی انجام دهید، در نهایت روزنامه‌نگاران و سایر کارآفرینان نظر شما را می‌خواهند و در منابع از شما به عنوان یک متخصص نام برده می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.