امروز چه‌کار کردید؟!

باز هم اپ‌های کاربردی را برای مدیریت بهتر کارها و پروژه‌ها معرفی کرده‌ایم

0

میستر تسک یک ابزار مدیریت کار که متخصصان ابزار آنلاین مایند میستر تولید کرده‌اند، آی دان دیس یک ابزار همکاری ساده برای تیم‌ها و کاربران شخصی است، میکوگو یک پلتفرم اشتراک‌گذاری صفحه است و ویدئوی با ‌کیفیت بالا و قابلیت ضبط جلسه را ارائه می‌دهد.

Meistertask

اگر صاحبان کسب‌و‌کار به دنبال تصویرسازی واقعی از پروژه‌های خود و نیز همکاری کارآمد در زمان واقعی می‌گردند، ابزار میسترتسک می‌تواند به آنها کمک کند.

میستر تسک یک ابزار مدیریت کار است که متخصصان ابزار آنلاین و موفق مایند میستر آن را تولید کرده‌اند. این اپلیکیشن رابط زیبایی دارد که کار با آن را لذت‌بخش می‌کند.

این اپلیکیشن امکان مشاهده فوری نمای کلی کار را فراهم می‌کند. در این نمای کلی، پروژه‌های فعال، کارهای باز و اعلان‌های ارسالی از اعضای تیم نمایش داده می‌شوند. این ابزار قابلیت سفارشی‌سازی دارد بنابراین شما می‌توانید آن را با کار خود تطابق دهید تا جریان کار فردی شما را انعکاس دهد. به علاوه، کاربر می‌تواند به طور آنلاین در وب‌سایت 

www.meistertask.com به پروژه‌ها و کارهای خود دسترسی داشته باشد. این اپلیکیشن وب قابلیت‌های اضافی مانند آمار و گزارش‌ها را ارائه می‌دهد.

این ابزار از نظر زاپیر یکی از اپلیکیشن‌های جدید سال ۲۰۱۶ بوده ‌که سریع‌ترین رشد را به خود اختصاص داده است.

توسعه‌دهنده این ابزار آن را «بهترین ابزار مدیریت پروژه و کار در وب» می‌داند. کار روی پروژه‌ها با این ابزار بسیار ساده است زیرا میستر‌تسک یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است و قابلیت‌های مثبتی دارد. تابلوهای پروژه مطابق با جریان کار کاربر هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که تمام کارها روی یک صفحه نشان داده می‌شوند. به علاوه، قابلیت سفارشی‌سازی دارد و نمای کلی و گزارش‌هایی را درباره روند پیشرفت کار ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

  •  تابلوهای پروژه انعطاف‌پذیر
  •  محیط خلاق
  •  نمای کلی از کارها و اهداف
  •  سازگاری با اندروید و آی‌او‌اس
  •  یکپارچه‌سازی با یک اپلیکیشن مسیریابی آنلاین به نام مایند میستر
  •  اشتراک‌گذاری سند
  •  اتوماسیون جریان کار
  •  ایجاد تعداد نامحدودی پروژه و دعوت سایر افراد به همکاری با شما
  •  ارتباط در زمان واقعی در تمام دستگاه‌ها
  •  کار به طور آنلاین و آفلاین.
I Done This آی دان دیس
I Done This

I Done This

آی دان دیس یک ابزار همکاری ساده برای تیم‌ها و کاربران شخصی است که اطلاعات وارد‌شده را بدون کارهای اضافی به گزارش تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن از طریق وب‌سایت و یک سیستم مبتنی بر ایمیل که کاربران را به پیگیری دستاوردهای خود تشویق می‌کند، در دسترس است.

والتر چن و رودریگو گازمن در سال ۲۰۱۱ آی دان دیس را بنیانگذاری کردند. در جولای همان سال، این ابزار به عنوان یکی از ۲۰ ابزار برتر استارتاپ‌های سیلیکون‌ولی و در دسامبر سال ۲۰۱۱ به عنوان یکی از ۱۰ اپلیکیشن برتر سال شناخته شد. در جولای سال ۲۰۱۷، هافینگتون‌پست به این اپلیکیشن مفید پرداخت و آن را به عنوان اپلیکیشنی معرفی کرد که به تیم‌ها امکان می‌دهد دستاوردهای شخصی و جمعی خود را پیگیری کنند.

کاربرانی که با سیستم‌های مبتنی بر ایمیل آشنا هستند، می‌توانند از طریق پاسخ به یک ایمیل یادآور حاوی این سوال که «امروز چه کار کردید؟» گزارش خود را وارد کنند. زمان‌بندی و تعداد دفعات این ایمیل‌ها را می‌توان در پروفایل کاربر تنظیم کرد تا مطابق با منطقه زمانی و اولویت‌های فرد باشد. آی دان دیس همچنین ایمیل‌های دایجست، خلاصه‌ای از اطلاعات ارسالی در آی دان دیس را ارائه می‌دهد و می‌توان آن را در کل تیم توزیع کرد.

کاربران می‌توانند با ورود به سیستم در یک مرورگر وب مطالب خود را ارسال کنند. در این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند تنظیمات خود را انجام داده و تیم تشکیل دهند تا پیشرفت کار را پیگیری کنند. وارد‌کردن نظرات، هشتگ‌ و لایک از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر است.

این ابزار به یک تیم از راه دور امکان می‌دهد تا بهتر و کارآمدتر باشند. هر یک از اعضای تیم را می‌توان انتخاب کرد تا به‌روز‌رسانی‌های وضعیت روزانه را در مرورگر یا ایمیل خود ارائه دهد و گزارش پیشرفت را آماده کند تا به رهبر تیم اطلاع دهد که چه کارهایی انجام داده ‌و چه کارهایی دارد انجام می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مهم این ابزار به‌روز‌رسانی‌های وضعیت روزانه، گزارش‌های پیشرفت و همکاری آسان آن است.

با این ابزار، تیم‌ها آسان‌تر می‌توانند بر کارها نظارت داشته باشند و همه چیز را همگام با هم نگاه دارند. یکی از مزایای مهم این ابزار گزارش‌های پیشرفت آن است که نشان می‌دهد تیم شما چه کار می‌کند. این گزارش‌ها برای ارائه گزارش عملکرد روزانه یا هفتگی به مدیر بسیار مفید هستند.

Mikogo
Mikogo

Mikogo

میکوگو  ابزار صددرصد مبتنی بر مرورگر است و به دانلود و نصب نیازی ندارد. با این وجود، کاربر می‌تواند یک حساب کاربری ایجاد کند تا تجربه خود را تا حدودی شخصی‌سازی کند. از جمله قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن عبارتند از:

  •  عدم نیاز به دانلود
  •  کنفرانس ویدئویی و صوتی
  •  توانایی ارتباط با حداکثر ۲۵ شرکت‌کننده در زمان واقعی
  •  کنترل از راه دور
  •  اپلیکیشن‌های همراه
  •  برنامه‌ریز جلسه
  •  انتقال فایل
  •  جابه‌جایی ارائه‌دهنده

میکوگو یک پلتفرم اشتراک‌گذاری صفحه است و ویدئوی با ‌کیفیت بالا و قابلیت ضبط جلسه را ارائه می‌دهد. برای نمونه، اگر شما نیاز دارید که یک جلسه ویدئویی را ضبط کنید، می‌توانید با استفاده از یک کامپیوتر یا یک تلفن هوشمند به‌آسانی این کار را انجام دهید. میکوگو یک اپلیکیشن نرم‌افزاری اشتراک‌گذاری دسکتاپ برای کنفرانس وب و پشتیبانی از راه دور است و یک ارائه‌دهنده همکاری آنلاین به نام اسنپویو این اپلیکیشن را ارائه داده است.

میکوگو نرم‌افزار خود را برای سیستم عامل ویندوز، مک، لینوکس، آی‌او‌اس و اندروید ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار چند‌پلتفرمی است به این معنا که به ارائه‌دهنده امکان می‌دهد تا روی یک کامپیوتر ویندوز جلسه آنلاین برگزار کند و شرکت‌کنندگان در جلسه می‌توانند از یک دستگاه با سیستم عامل مک، ویندوز یا لینوکس و نیز تلفن هوشمند یا تبلت به آن بپیوندند. این رابط نرم‌افزاری چند‌زبانه است و می‌توان از بین ۳۵ زبان آن زبان مورد نظر را انتخاب کرد. در سال ۲۰۰۴، کارآفرینان اریک بوس و مارک زاندلر شرکت اسنپویو را در آلمان بنیانگذاری کردند.

ین شرکت سپس چند ابزار همکاری آنلاین مختلف را برای مشتریان شرکتی خود راه‌اندازی کرد. با این حال برخی ‌مشتریان به دنبال یک نسخه رایگان از نرم‌افزار بودند تا برای مدت کوتاه به طور منظم از آن استفاده کنند. به دلیل این درخواست‌ها شرکت تصمیم گرفت میکوگو را به عنوان ابزار برگزاری جلسه آنلاین و رایگان راه‌اندازی کند. میکوگو یک رویکرد دوستانه نسبت به جلسات آنلاین دارد و همین موضوع یکی از وجوه تمایز این ابزار است. در ۱۱ مارس ۲۰۰۸، میکوگو یک نرم‌افزار رایگان برای مک منتشر کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.