گفت‌وگو با نیما محسنی موسس و بنیانگذار همگردی

0

همگردی یک اپلیکیشن جامع و کامل گردشگری و راهنمای ایرانگردی، جهانگردی، خرید بلیط هواپیما، راهنمای اخذ ویزا، رزرو هتل و مکان‌های اقامتی، مکان‌های گردشگری است.
کاری از ucan.ir

«همگردی» یک سرویس نو و جدید بین صفحه‌های اجتماعی پرطرفدار با قابلیت‌های هوشمند و خاص است که در خدمت جامعه بزرگ ایرانی قرار گرفته. هدف همگردی این است که با فراهم کردن اطلاعات مناسب به شما کمک کند تا بتوانید بهترین مکان‌ها و رویدادهای مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و یک برنامه‌ریزی خوب برای زمان‌های خالی و اوقات فراغتتان داشته باشید.

اینها چکیده جملاتی است که در قسمت درباره ما سایت همگردی آمده است. همگردی یک اپلیکیشن جامع و کامل گردشگری و راهنمای ایرانگردی، جهانگردی، خرید بلیط هواپیما، راهنمای اخذ ویزا، رزرو هتل و مکان‌های اقامتی، مکان های گردشگری است. به عبارتی همگردی پلی ارتباطی است بین صاحبان کسب و کار در زمینه گردشگری و مشتریانی که می‌خواهند بهترین خرید رو داشته باشند، بهترین جاها غذا بخورند، به بهترین شکل بگردند و خلاصه خوش باشند.

در سومین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی مصاحبه‌ای داشتیم با آقای نیما محسنی، موسس و بنیانگذار سایت همگردی.

بنیانگذار سایت همگردی در این گفت‌وگو درباره سوابق تحصیلی و حرفه‌ای خود، ایده اولیه و خدماتی که همگردی ارائه می‌دهد و چالش‌هایی که تاکنون همگردی با آن مواجه بوده صحبت کرده است.

با یوکن همراه باشید و مصاحبه‌ی ما با نیما محسنی، بنیانگذار و موسس همگردی را ببینید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.