انتخاب سردبیر اخبار استارتاپی رشد کسب‌وکار

اینتل به دنبال دسترسی سریع و ارزان به هوش مصنوعی

به‌تازگی H2O.ai یک همکاری راهبردی جدید را با اینتل شروع کرده است

همکاری H2O.ai با اینتل برای استفاده از تحول هوش مصنوعی در بخش شرکتی
H2O.ai راهکارهای هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده برای معماری اینتل را در اختیار سازمان‌های شرکتی قرار می‌دهد و موجب می‌شود تا یادگیری ماشینی خودکار و هوش مصنوعی به سرعت داده‌ها را پردازش کند و به دیدگاه لازم برای تصمیم‌گیری‌های کاری حساس برسد.

به‌تازگی H2O.ai یک همکاری راهبردی جدید را با اینتل اعلام کرده تا موجب تسهیل در استفاده از هوش مصنوعی در شرکت شود. در قلب این همکاری یک پروژه نوآورانه وجود دارد که روی تسهیل استفاده از فناوری‌های H2O.ai بر پلتفرم‌های اینتل تمرکز دارد و نام آن پروژه بلو دانوب است.

به علاوه، این دو شرکت ‌روی رشد جامعه و اکوسیستم، پیشرفت آموزش علم داده از طریق آکادمی هوش مصنوعی اینتل‌ و پشتیبانی از تلاش‌های توسعه‌دهنده برای یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی در تحلیل‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند.

ترکیب فناوری یادگیری ماشینی خودکار H2O.ai و پردازنده‌های زئون اینتل به سازمان‌های شرکتی امکان می‌دهد تا به سرعت اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری‌های حساس و دستیابی به یک مزیت رقابتی بر اساس پلتفرم‌هایی که شرکت‌ها می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند، ایجاد کنند.

این دو شرکت با همکاری یکدیگر سعی دارند الگوریتم‌های یادگیری ماشینی در پلتفرم‌های اینتل را تسریع بخشند‌ و این تلاش‌ها شامل بهینه‌سازی الگوریتم‌ها از قبیل ایکس‌جی بوست برای پردازنده‌های زئون اینتل هستند که برای تحلیل داده کارآمد طراحی شده است.

به علاوه، شرکت‌ها سعی دارند هوش مصنوعی H2O.ai را روی پلتفرم اینتل در اختیار مشتریان در سراسر جهان قرار دهند.

H2O.ai و اینتل همچنین روی مجموعه‌ای از نوآوری‌های جدید همکاری می‌کنند که به شرکت‌های پیشرو در دنیا امکان خواهد داد پلتفرم‌های علم داده ایمن‌تر، با عملکرد بالا و مقیاس‌پذیری بالا ایجاد کنند تا جریان کار علم داده آنها در پلتفرم‌های دنیا تسریع یابد.

هوش مصنوعی شرکت H2O.ai تکنیک‌های علم داده پیشرفته‌ای را در یک اپلیکیشن ساده ارائه می‌دهد

سری آمباتی، مدیرعامل و بنیانگذار H2O.ai، می‌گوید: «ما مشتاق هستیم که همکاری خود را با اینتل روی پروژه بلو دانوب اعلام کنیم تا از مزایای الگوریتم‌های یادگیری ماشینی H2O.ai و هوش مصنوعی آن در معماری اینتل استفاده کنیم. ماموریت ما برای استفاده از هوش مصنوعی موجب می‌شود تا روی ایجاد دسترسی سریع، ارزان و آسان به هوش مصنوعی تمرکز کنیم. مزایای این نوآوری‌ها به مشتری‌ها و اکوسیستم کمک می‌کند تا به سرعت از هوش مصنوعی استفاده کنند.»

لیزا دیویس، معاون و مدیرکل راهکاری تحول دیجیتالی اینتل، می‌گوید: «اینتل موانع بین مدل‌های هوش مصنوعی و استفاده در مقیاس شرکتی را برای شرکت‌ها در اندازه‌های مختلف از میان برمی‌دارد و نحوه کار سازمان‌ها و به حداکثر رساندن ارزش داده‌های آنها را متحول می‌سازد.

H2O.ai راهکارهای هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده برای معماری اینتل را در اختیار سازمان‌های شرکتی قرار می‌دهد و موجب می‌شود تا یادگیری ماشینی خودکار و هوش مصنوعی به سرعت داده‌ها را پردازش کند و به دیدگاه لازم برای تصمیم‌گیری‌های کاری حساس برسد.»

هوش مصنوعی شرکت H2O.ai تکنیک‌های علم داده پیشرفته‌ای را در یک اپلیکیشن ساده ارائه می‌دهد که به دانشمندان داده کمک می‌کند تا جریان کار یادگیری ماشینی خودکار را روی نیروی رایانش پیشرفته اینتل تسریع کنند و کارهایی را در عرض چند‌دقیقه انجام دهند که در گذشته ماه‌ها به طول می‌انجامیدند.

این پلتفرم مهندسی خودکار، اعتبار مدل، تنظیم مدل، انتخاب و استفاده از مدل، تفسیر یادگیری ماشینی، مجموعه زمانی، پردازش زبان طبیعی و ایجاد خط لوله خودکار برای امتیازدهی به مدل را ارائه می‌دهد.

به علاوه، H2O.ai عضوی از برنامه Intel AI Builders، یک اکوسیستم از فروشندگان نرم‌افزاری مستقل و پیشرو در صنعت، یکپارچه‌سازهای سیستم، تولیدکنندگان تجهیزات اصل‌ و کاربران نهایی است که ماموریت مشترک آنها تسریع در استفاده از هوش مصنوعی در سراسر پلتفرم‌های اینتل است.

مراکز داده دنیا روی پلتفرم‌های اینتل کار می‌کنند زیرا این پلتفرم‌ها عملکرد، امنیت‌ و حافظه فوق‌العاده‌ای دارند. از زمان راه‌اندازی در جولای ۲۰۱۷، پردازنده‌های زئون اینتل همواره سعی داشته‌اند روی اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی و نیز مرکز داده سنتی و اپلیکیشن‌های فضای ابری اجرا شوند و در نتیجه شرکت‌ها بتوانند از همان سیستم‌های شرکتی برای یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و بار کاری سنتی استفاده کنند.

1 دیدگاه

  • محمد 10 مارس 2019

    سلام.
    باید سعی کنید مطالب را به صورت روان بنویسید.
    با وجودی رشته خودم کامپیوتر است ولی هیچ چیزی سر در نیاوردم از نحوه توضیح و نگارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.