ناور روی پلتفرم تجارت الکترونیکی آی‌پرایس سرمایه‌گذاری می‌کند

0

ارائه‌دهنده خدمات جمع‌آوری تجارت الکترونیکی آی‌پرایس در مالزی اعلام کرد که یک ابرقدرت اینترنتی کره‌ای روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

از این مبلغ به منظور سرمایه‌گذاری در بازار اندونزی و بهبود تجربه کاربری به ویژه در حوزه مد و دستگاه‌های الکترونیکی استفاده خواهد شد.

نه‌تنها ناور موتور جست‌وجوی پیشرو در کره را اداره می‌کند، بلکه توانسته ‌یک موتور مقایسه قیمت و خرید در کشور ایجاد کند. با توجه به تجربه‌ کاربری و ارزش راهبردی ناور، آی‌پرایس بدون تردید این سرمایه‌گذاری را قبول خواهد کرد.

آی‌پرایس در ۷ کشور اعم از مالزی، سنگاپور، اندونزی، فیلیپین، تایلند، ویتنام و هنگ‌کنگ فعالیت دارد. در این پلتفرم، مصرف‌کنندگان می‌توانند به‌آسانی محصولات مختلف را پیدا کرده و قیمت‌های عرضه شده از سوی بازیکنان اصلی تجارت الکترونیک مانند لازادا، شاپی، زالورا، بوکالاپاک، توکوپدیا و غیره در منطقه را مقایسه کنند.

ماتئو ساتو، مدیر ارشد فناوری آی‌پرایس، می‌گوید: «ما یک تجربه محصول بهتر را همراه با کاتالوگ جامع‌تر، اطلاعات قیمتی دقیق و رابط سریع در اختیار کاربران خود قرار می‌دهیم و در همین حین ترافیک با کیفیت بالا را به شرکای تجارت الکترونیکی خود ارائه می‌دهیم.» در حال حاضر این شرکت فقط روی ارائه خدمات بهتر به کاربران خود و شرکای تجارت الکترونیکی‌اش متمرکز است و برنامه‌ای برای عرضه عمومی اولیه ندارد. این شرکت می‌خواهد به ویژن تبدیل به درگاه اصلی برای خرید آنلاین در جنوب شرق آسیا دست یابد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.