مدیران تپ‌سی پای صحبت سفیران برتر نشستند

0

تقدیر از سفیرانی (رانندگانی) که ظرف ۲ سال گذشته، در گرما و سرما، یار و همکار تپ‌سی بودند، وظیفه‌ای بود که بر دوش شرکت سنگینی می‌کرد. این وظیفه را شرکت در هفته‌‌ گذشته، با کمال افتخار، به اجرا رساند و سعی کرد در فضایی صمیمی به گفت‌وگو با سفیران برتر خود بپردازد.

حدود ۳۰۰ سفیر پرتلاش تپ‌سی که بیشترین سفر را رفته و یا بیشترین امتیاز را از مسافران دریافت کرده بودند، سه‌شب مهمان ضیافت افطار تپ‌سی شدند. مدیران شرکت پای درد‌دل آنها نشستند و قول دادند همچون گذشته، برای بهبود فضای کاری آنان تلاش کنند.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل شرکت، از همه‌‌ سفیرانی که با عملکرد درست خود رضایت مشتری را سبب شدند قدردانی کرد و طی مراسمی از ۴ سفیر برگزیده، از جمله یک سفیر زن، تقدیر به عمل آورد.

این اواخر، گروهی از سفیران معترض بودند که چرا کرایه‌ها پایین است. آنان گله می‌کردند که نرخ ارزان ‌کرایه‌ تاکسی‌های آنلاین، از جمله تپ‌سی، کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد. تپ‌سی که از مدت‌ها پیش با وسواس زیاد روی نحوه‌ قیمت‌گذاری خدمات خود کار می‌کرده، اخیرا تغییراتی در الگوریتم اپلیکیشن خود اعمال کرده که منجر به افزایش نسبی کرایه‌ها شده است. تغییرات اخیر سه هدف عمده را به طور همزمان نشانه رفته است: رضایت سفیر، رضایت مسافر و ارزانی خدمات نسبت به خدمات سنتی (آژانس‌ها و تاکسی‌های دربستی). خوشبختانه، سفیران حاضر در جمع سه‌شنبه‌شب از تغییرات اخیر راضی بودند.

منشی‌پور از سفیران شرکت خواست عملکرد عالی خود را حفظ کنند و منتظر تغییراتی در اپلیکیشن باشند که کار را برای آنان سهل‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد. افزودن مسیریاب داخلی به اپ سفیر، اضافه‌شدن دستیار صوتی به اپ سفیر‌ و ایجاد باشگاه سفیران برخی از اقداماتی هستند که تپ‌سی به‌زودی برای رضایت خاطر سفیران خود به انجام می‌رساند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.