قیاس‌شاپ، جایگزینی برای صندوق‌های گران‌قیمت

0

با توجه به پیشرفت روز‌افزون فناوری، بیشتر کسب‌و‌کارها از شیوه‌های سنتی برای انجام امور خود استفاده نمی‌کنند. این شرایط برای یک فروشگاه کوچک نیز صدق می‌کند. فرض کنید به یک فروشگاه رفته‌اید و اقلامی را خریداری کرده‌اید، حالا می‌خواهید فاکتور خرید خود را داشته باشید. یا بر‌عکس، مشتری به فروشگاه شما می‌آید و از شما درخواست فاکتور می‌کند. یکی از اپلیکیشن‌های فارسی‌زبانی که در این زمینه تولید شده، اپلیکیشن قیاس‌شاپ است.

این ابزار می‌تواند جایگزین مناسبی برای صندوق‌های مکانیزه و نرم‌افزارهای گران‌قیمت باشد و به طور رایگان تمام نیازهای فروشندگان از قبیل ثبت و چاپ فاکتور خرید، فروش‌ و مرجوعی را تامین می‌کند. اپلیکیشن قیاس‌شاپ از ۵ بخش کلی تشکیل شده ‌که تقریبا‌ هرآنچه را که یک فروشگاه برای مدیریت خرید و فروش‌های جاری خود نیاز دارد، در خود جای داده است.

در بخش اول، شما یک تقویم هفتگی را مشاهده می‌کنید که با تفکیک روزانه به شما این اجازه را می‌دهد که برای خرید و فروش‌های خود برنامه‌ریزی کنید و مدیریت بهتری روی آنها داشته باشید.

همچنین در این بخش می‌توانید مجموع مبلغ مبادلات و پیش‌فاکتورهای ایجاد‌شده را ببینید و به صورت تکی هریک از آنها را بررسی کنید. در این صفحه با انتخاب گزینه افزودن(+) می‌توانید اقدام به ایجاد فاکتورهای مختلف کنید. فاکتورهایی مثل:

  فروش کالا

  خرید کالا

  پیش فاکتور

  مرجوعی فروش

  مرجوعی خرید

توجه داشته باشید که در هر فاکتور شما می‌توانید علاوه بر افزودن و انتخاب محصولات و مشتریان موجود، افراد و اقلام جدیدی را به اپلیکیشن اضافه کنید.

در قسمت بعدی، قسمت دوم، شما به صورت تصویری می‌توانید نمودار میله‌ای و دایره‌ای انواع فاکتورهای ایجاد شده را مشاهده کنید. نمایش به صورت ماهانه و روزانه، تفکیک‌پذیری و مجموع‌گیری از قابلیت‌های شاخص این بخش به شمار می‌رود.

بخش سوم بخش گزارش‌ها‌ نام دارد. در این بخش امکان مشاهده فاکتورهای صادر شده به تفکیک نوع و تاریخ صدور که به صورت تفصیلی جهت مدیریت بهتر لیست شده‌اند، وجود دارد. وجود قابلیت فیلترگذاری می‌تواند تاثیر بسزایی‌ روی مدیریت ساده‌تر فاکتور‌ها داشته باشد.

در بخش چهارم، پیام‌ها، شامل پیام‌های  مربوط به اپلیکیشن از قبیل به‌روز‌رسانی‌ها، قابلیت‌های جدید و آموزش‌های سیستم را مشاهده ‌می‌کنید. وجود آموزش تصویری و کاربردی برنامه، امکان خوبی است که توسط توسعه‌دهندگان برنامه آماده شده و کاربردپذیری اپلیکیشن را برای اقشار مختلف بالا برده است.

در بخش تعاریف می‌توانید واحدهای موجود در اپلیکیشن را حذف یا ویرایش کنید و در صورت نیاز واحد مورد نیاز خود را در برنامه تعریف کنید. همچنین شما با مراجعه به تنظیمات می‌توانید علاوه بر تکمیل پروفایل شخصی، اپلیکیشن را شخصی‌سازی کنید و امنیت آن را افزایش دهید.

در کل می‌توان گفت این ابزار از رابط کاربری ساده و زیبایی برخوردار است و تجربه کاربری خود را به کاربران ارائه می‌دهد. از سوی دیگر تمام امکانات برنامه روان اجرا می‌شوند و کاربردپذیری بالایی دارد.

اپلیکیشن قیاس‌شاپ، به‌خوبی توانسته نیاز فروشندگان مختلف را شناسایی کند و برای هر یک از این نیازها یک امکان کاربردی را ارائه کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.