شانه موی هوشمندی که به موی شما امتیاز می‌دهد!

0

از آنجایی که همه چیز در سال ۲۰۱۷ به اینترنت متصل خواهد بود، Withings و L’Oreal یک شانه هوشمند ساخته‌اند که با تلفن هوشمند شما حرف می‌زند و از موی شما می‌گوید.

ویدینگز دستگاه‌های متصل زیادی را به بازار عرضه کرده است، از ترازوی دیجیتال گرفته تا ردیاب‌های تناسب اندام، اما سلامت مو یک جهت جدید برای این شرکت متعلق به نوکیاست.

این شانه موی هوشمند دارای حسگرهای حرکتی است که الگوهای شانه‌‌زدن را بررسی می‌کنند؛ حسگرهای رسانایی که می‌توانند موی خیس و خشک را شناسایی کنند‌ و یک میکروفون که «حساسیت، فر‌بودن، خشکی، موخوره و شکنندگی» مو را تشخیص می‌دهد.

این حسگرها داده‌ها را به اپلیکیشن Hair Coach ارسال خواهد کرد که می‌تواند به کیفیت موهای شما امتیاز دهد و به شما بگوید که آیا شیوه شانه‌زدن شما مناسب است یا خیر‌ و نیز اقدام به فروش محصولات کراستاس می‌کند. این محصول شبیه به مسواک‌هایی است که وقتی خیلی سفت مسواک می‌زنید، از کار می‌افتند.

ما نمی‌دانیم که یک شانه موی هوشمند چقدر می‌تواند مفید باشد، اما می‌دانیم که قیمت آن زیر ۲۰۰ دلار خواهد بود و در اواسط سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد.

صنعت اینترنت اشیاء روی راهبرد آزمون و خطا تمرکز می‌کند (حسگرها را به محصولات متصل می‌کند) و این محصول نیز یک مدرک زنده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.