سامسونگ با اس‌۸ کاربران عربستانی را نشانه گرفت

0

گسلکسی اس ۸  و S8+ به طور رسمی در عربستان سعودی رونمایی شده ‌و مصرف‌کنندگان سعودی این فرصت را دارند تا دستگاه‌های جدید را تجربه کنند. این تلفن‌های هوشمند که بخش مهمی از اکوسیستم سامسونگ را تشکیل می‌دهد، فناوری‌هایی را به‌روز‌رسانی کرده ‌که بخشی از یک اکوسیستم یکپارچه هستند مانند دوربین جدید Gear 360 و  Gear VR‌.

کی‌ون پارک، مدیرکل شرکت سامسونگ عربستان سعودی، می‌گوید: «سامسونگ گسلکسی اس ۸  در عصر جدید طراحی تلفن هوشمند و خدمات جدید خارج از مرکز پیشرو است و روش‌های جدیدی را برای تجربه کردن دنیا رو به افراد باز می‌کند.‌ گسلکسی اس ۸  وسیله‌ای است تا با کمک آن ایمنی را دوباره از نو تعریف کنیم و یک معیار جدید در قلمروی تلفن هوشمند سامسونگ به وجود آوریم تا از این طریق اعتماد مشتریان را دوباره جلب کنیم.» او می‌افزاید: «عربستان سعودی بازاری است که همیشه با دستگاه‌های سامسونگ سر و کار دارد زیرا این دستگاه‌ها هوشمندانه‌ترین راهکارها را برای زندگی روزانه یک کاربر به ارمغان می‌آورند. با وجود تمام دستگاه‌های جدید گسلکسی اس ۸، ما به دنبال آن هستیم تا مطمئن شویم هوشمندانه‌ترین فناوری همیشه برای تمام اعضای جامعه سعودی ارائه می‌شوند.» گسلکسی اس ۸  میراث ایجاد طراحی‌های فوق‌العاده و دستگاه‌های کاربردی سامسونگ را ایجاد می‌کند. این دستگاه که در اندازه‌های ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی عرضه می‌شوند، یک سطح صاف دارد که هیچ دکمه‌ یا زاویه برآمده‌ای ندارد. در نتیجه انجام چندین کار به طور همزمان امکان‌پذیر خواهد بود. طراحی فشرده گسلکسی اس ۸ به مشتریان امکان می‌دهد تا با یک دست به آسانی با آن کار کنند. علاوه بر طراحی جدید و نوآورانه، این شرکت به ارائه فناوری‌های پیشرفته اعم از یک دوربین پیشرفته، عملکرد بالا و غیره ادامه می‌دهد. گسلکسی اس ۸  ومجهز به یک دوربین جلو با فوکوس خودکار و هوشمند و یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی است که قابلیت تصویربرداری در نور کم، ضد تاری و بزرگنمایی دارد. اولین پردازنده ۱۰ نانومتری در این صنعت در این تلفن هوشمند به کار رفته است که سرعت و کارایی را بالا می‌برد.

گسلکسی اس ۸  روی ‌Samsung Knox، یک پلت‌فرم امنیتی، ساخته شده است. به علاوه، گسلکسی اس ۸  مجموعه وسیعی از فناوری‌های بیومتریک اعم از اسکنر اثر‌ انگشت، اسکنر عنبیه و تشخیص صورت را ارائه خواهد داد تا کاربران بتوانند یک شیوه تایید هویت بیومتریک و ایمن را انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.