مدیران استارتاپ‌ها دانلود کنند!

0

 

  • FormMobi

اپلیکیشن فرم‌موبی که توسط یک تیم با ۲۶ سال سابقه نرم‌افزاری ساخته شده است، کلیپ‌بورد را دیجیتالی و استفاده از آن را آسان کرده است. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۲ جزء ۱۰ اپلیکیشن برتری که کسب‌و‌کارهای کوچک باید از آن استفاده کنند، قرار گرفت. بیزینس اینسایدر می‌گوید: «شاید بهترین موضوع درباره اپلیکیشن فرم‌موبی تغییرپذیری آن است و اینکه با فشار یک دکمه روی دستگاه همراه فرد از هر کجای دنیا داده‌ها را در دسترس سایر اعضای تیم قرار می‌دهد. با این اپلیکیشن کاربر می‌تواند فرم‌های سفارشی را برای خود یا کارکنان خود ایجاد کند تا روی دستگاه همراه آنها استفاده شود؛ داده‌ها را از طریق فرم‌های سفارشی یا استفاده از فرم‌های از پیش تهیه شده جمع‌آوری کرده و سپس همه آنها را در فضای ابری فرم‌موبی همگام‌سازی کند. از آنجا، امکان استخراج و استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده وجود دارد.

قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن عبارتند از:

‌  حذف کلیپ‌بوردها و کاغذ و صرفه‌جویی در زمان زیرا نیاز نیست یادداشت‌های کتبی را دوباره تایپ کنید

‌  انسجام داده‌ها در بین تمام اعضای تیم

‌  بدون نیاز به اتصال اینترنتی هنگام پر کردن فرم‌‌ها

‌  استفاده از فرم‌های آماده یا تهیه آسان فرم‌های سفارشی

‌  جست‌وجوی فرم‌ها با کوئیک‌لیست برای اطلاع از داده‌هایی که به طور مشترک از آنها استفاده شده است

‌  افزودن عکس به فرم‌ها، ضبط صدا و اسکن بارکدها

  • FedEx Office

این اپلیکیشن همراه یکی از مفیدترین برنامه‌های کاربردی برای کارآفرینان، صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک و استارتاپ‌هاست. با کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید به آسانی فایل‌ها، اسناد یا عکس‌ها را به نزدیک‌ترین شعبه فدکس ارسال کنید تا در آنجا چاپ شود. حتی می‌توانید به طور مستقیم فایل‌ها را از باکس، گوگل درایو‌ و دراپ‌باکس آپلود کنید. اپلیکیشن همراه فدکس‌ آفیس به شما امکان می‌دهد تا به طور بی‌سیم عکس‌ها یا اسناد خود را در هر یک از فروشگاه‌های فدکس آفیس چاپ کرده یا آن را در هر کجا تحویل بگیرید. به علاوه می‌توانید نزدیک‌ترین فروشگاه فدکس آفیس به خود را جست‌وجو کرده و سفارشات و ارسالی‌ها را پیگیری کنید. یک فایل را از سایر فضاهای ابری مانند باکس، دراپ‌باکس، گوگل درایو، یا هر ایمیل خود برای چاپ آپلود کنید. از دوربین دستگاه خود یک عکس را برای محصولات تصویری مانند پوستر و غیره انتخاب کنید. به علاوه می‌توانید وضعیت ارسال یا سفارش خود را پیگیری کرده یا یک فروشگاه فدکس آفیس را به آسانی پیدا کنید. انواع فایل استاندارد: pdf, .doc, .ppt, .xls, .rtf, and .txt. و غیره.

با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید:  نزدیک‌ترین فروشگاه فدکس آفیس را پیدا کنید تا به وضعیت چاپ، ارسال و غیره رسیدگی کنید.  به بیش از ۱۸۰۰ فروشگاه فدکس آفیس پرینت کنید یا سفارش را درب محل کار تحویل بگیرید.  آگهی، برگه فروش، دفترچه راهنما چاپ کنید.

  • Bezlio

اپلیکیشن بزلیو برنامه‌ای است برای صاحبان مهارت و ایده تا بتوانند مهارت‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند. صاحبان کسب‌و‌کارها می‌توانند با اپلیکیشن بزیو، تخصص، مهارت، خدمات و محصولات خود را ثبت کنند. کاربرانی که به دنبال این تخصص‌ها یا خدمات می‌گردند، خدمات شما را مشاهده کرده و می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند. امکان مدیریت مشتریان در این اپلیکیشن تعبیه شده‌ و شما می‌توانید با توجه به زمان خود، به مشتریان پیشنهاد انجام کار دهید. در واقع اپلیکیشن فارسی بزیو محلی است برای اشتراک‌گذاری مهارت‌ها و درخواست‌ها. اگر هر گونه مهارتی دارید، اعم از مهارت‌های عادی، آموزشی، خدمات زیبایی، تعمیرات ساختمانی، امور کامپیوتری، مشاوره حقوقی، مشاوره املاک، مربی ورزش‌ و غیره، می‌توانید آن را در بزیو ثبت کنید و به اشتراک بگذارید. در مقابل، افرادی که به تخصص شما نیاز دارند در این اپلیکیشن شما را به آسانی پیدا خواهند کرد و از شما درخواست کار می‌کنند. بزیو یک دستیار شخصی است و می‌تواند ابزار مفیدی برای استارتاپ‌ها باشد تا خود را به افراد بیشتری معرفی کنند. این اپلیکیشن مدیریت مشتریان را به بهترین نحو انجام می‌دهد. کافی است مشتریان خود را در بزیو عضو کنید تا همواره با آنها در ارتباط باشید. در این صورت، مشتریان قبلی و جدید در فرصت‌های شما لیست می‌شوند و می‌توانید با توجه به زمان خود به آنها پیشنهاد کار دهید. از سوی دیگر کاربران عادی می‌توانند در این اپلیکیشن درخواست خود را برای دریافت خدمات ثبت کنند تا پیشنهادهایی برای انجام کار مربوطه دریافت کنند. سپس کاربر می‌تواند در بین پیشنهادها یکی را انتخاب کند و با آن در تماس باشد.

  • Bump

بامپ یک اپلیکیشن شبکه‌سازی است که به کارآفرینان امکان می‌دهد کارت‌های تجاری سنتی خود را به کارت‌های تجاری مجازی تبدیل کنند. کاربران می‌توانند اطلاعات مخاطبان، عکس‌ها و فایل‌ها را به آسانی و با «بامپ کردن» دو تلفن هوشمند با یکدگیر مبادله کنند. از زمان‌ راه‌اندازی این اپلیکیشن در سال ۲۰۰۸، بامپ بیش از ۸ میلیون کاربر ماهانه داشته‌ و هر ماه ۲۷ میلیون بار دانلود شده است.

بامپ در نسخه‌های آی‌او‌اس و اندروید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۱۱، این اپلیکیشن در فهرست مشهورترین اپلیکیشن رایگان آیفون رتبه هشتم را کسب کرد‌ و در فوریه ۲۰۱۳ این اپلیکیشن ۱۲۵ میلیون بار دانلود شد. توسعه‌دهنده آن، شرکت فناوری بامپ، در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۴ پس از اینکه شرکت گوگل این اپلیکیشن را برای عکس‌های گوگل و دوربین اندروید خریداری کرد، خدمات خود را متوقف کرد و تعطیل شد. بامپ اطلاعات مخاطب، عکس و فایل‌ها را از طریق اینترنت به یک دستگاه دیگر ارسال می‌کند. قبل از فعال‌کردن این انتقال، هر کاربر تایید می‌کند که چه چیزی را می‌خواهد به دیگری ارسال کند. برای شروع انتقال، آنها تلفن‌های خود را به طور فیزیکی به هم می‌زنند. یک صفحه روی نمایشگر تلفن هوشمند هر دو کاربر ظاهر می‌ شود و به آنها اجازه می‌دهد تا آنچه را که می‌خواهند برای یکدیگر ارسال کنند، تایید نمایند. وقتی این دو کاربر تلفن‌های خود را به اصطلاح بامپ می‌کنند، نرم‌افزار روی تلفن انواع داده حسگر را به یک الگوریتم ارسال می‌کند که روی سرورهای بامپ اجرا می‌شود و شامل موقعیت مکانی، آی‌پی آدرس‌ و سایر خوانش‌های حسگر است. این الگوریتم تشخیص می‌دهد که کدام دو تلفن یک ضربه یکسان را حس کرده‌اند و سپس اطلاعات را بین آن دو تلفن انتقال می‌دهد.

این اپلیکیشن از طریق نرم‌افزار این انتقال را انجام می‌دهد بر‌خلاف دستگاه‌های دیگر که تراشه‌های ارتباط میدان نزدیک دارند و در آنها داده از طریق نرم‌افزار و سخت‌افزار منتقل می‌شود. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.