اکولوک آمازون درباره سلیقه شما نظر می‌دهد

0

آیا تا‌به‌حال برای شما پیش آمده است که صبح وقتی می‌خواهید برای رفتن به سر کار حاضر شوید، ندانید چه بپوشید و دوست یا خانواده شما نیز نباشند که نظر دهند؟ آیا دوست دارید لباسی را بخرید اما نمی‌دانید مناسب شماست یا خیر؟ آمازون به‌تازگی یک دستگاه Echo برای این منظور تولید کرده است.

این دستگاه اکولوک نام دارد که نسخه مد و فشن اکو است و یک دوربین حسگر‌عمیق و چراغ ال‌ای‌دی تعبیه‌شده دارد که می‌تواند عکسبرداری و فیلمبرداری کند. پس از تصویربرداری از شما، این دستگاه از خدمات جدید Style Check (بررسی استایل) استفاده می‌کند که با کمک یادگیری ماشینی و متخصصان مد و فشن به شما می‌گوید چه لباسی برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

برای استفاده از Style Check، فقط کافی است در اپلیکیشن همراه اکولوک دو عکس از لباس خود بگیرید تا آن به شما بگوید که کدام بر اساس اندازه، رنگ، سبک و مد، به شما بیشتر می‌آید. آمازون به علاوه از کتابچه ظاهر شما برای پیشنهاد لباس‌هایی که به شما می‌آیند و می‌توانید آنها را در آمازون خریداری کنید، استفاده خواهد کرد.

شما می‌توانید تمام عکس‌ها و ویدئوها را با دوستان خود در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به علاوه یک حالت پیش‌نمایش زنده در اکولوک وجود دارد، بنابراین فقط کافی است رو‌به‌روی اکو بایستید در حالی‌که اپلیکیشن همراه در دستان شماست، سپس بچرخید و ببینید آیا لباستان مناسب است یا خیر.

اکولوک همچنین همان کارهایی را می‌کند که اکو انجام می‌دهد، بنابراین تمام قابلیت‌های الکسا در دستان شما قرار دارد. درست مانند الکسا در سایر دستگاه‌های اکولوک، به مرور زمان شما را هوشمندتر می‌کند و مهارت‌های جدید که از این دوربین استفاده می‌کنند، افزوده خواهند شد. اگر نگران حریم خصوصی خود هستید، می‌توانید با استفاده از دکمه میکروفون و دوربین، این قابلیت را خاموش کنید. در حال حاضر دستگاه

اکولوک در آمریکا به مبلغ ۱۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اما برای خرید آن باید درخواست دعوتنامه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.