سایت‌ساز سی‌می‌پلاس

0

سی‌می‌پلاس یک سایت‌ساز است. در واقع یک نرم‌افزار تحت وب و آنلاین که تمام خدمات مربوط به راه‌اندازی یک سایت را به صورت کامل از اول در اختیار کاربر قرار می‌دهد

سی‌می‌پلاس به نشانی seemeplus.com یک سایت‌ساز است که توسط پیمان زهادت ۳۲ ساله که متولد ۶۵ در شیراز و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر از دانشگاه زند شیراز است، بنیانگذاری شده.

او از سال ۸۷ کار طراحی و توسعه وب را به صورت حرفه‌ای شروع می‌کند و در ابتدا به عنوان فریلنسر به فعالیت خود ادامه می‌دهد و چند وب‌سایت هم برای خود طراحی می‌کند.

حدود یک سال در یک شرکت طراحی وب کار می‌کردم. می‌دیدم که مشتریان زیادی برای سفارش طراحی سایت مراجعه می‌کردند که اکثرا سایت‌هایی مشابه با امکانات یکسان می‌خواستند و مجبور بودند هزینه زیادی پرداخت کنند و زمان نسبتا طولانی منتظر باشند تا وب‌سایتشان آماده شود.

بعد از مدتی کار در شرکت این ایده به ذهنم رسید که سرویسی راه‌اندازی کنم که هر کسی بتواند بدون اینکه بخواهد به شرکت و یا برنامه‌نویسی مراجعه کند، بدون دردسر برای خود یک صفحه شخصی یا برای کسب‌و‌کار و شرکتش یک سایت راه‌اندازی کند.

در آن زمان یعنی سال۹۲ «سایت‌ساز» در وب فارسی مفهومی نداشت و تنها سرویسی‌هایی که وجود داشتند، سرویس‌های وبلاگ بودند. در این زمینه با یکی از دوستانم صحبت کردم ولی با این ایده موافق نبود. بنابراین تصمیم گرفتم تنهایی ایده سی‌می‌پلاس را پیاده کنم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.