رایگان به خانه‌تان زنگ بزنید

0

CM Browser – Fast & Secure

این برنامه کاربردی در بین موتورهای آنتی‌ویروس رتبه اول را کسب کرده و به‌عنوان بهترین برنامه در بین برنامه‌های مشابه شناخته‌شده است. سی.‌ام بروزر سه اصل امنیت، سرعت و حجم کم را دنبال می‌کند. این برنامه از دستگاه شما در برابر فایل‌های مخرب و تقلب محافظت می‌کند. جستجو در وب را بهینه‌سازی می‌کند و اندازه کوچک و حجم کم این برنامه تضمین‌کننده آن است که دستگاه شما بدون ایجاد مشکل برنامه را اجرا خواهد کرد. از قابلیت‌های این برنامه پرطرفدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 شتاب‌دهنده سرعت جستجو  جلوگیری از تقلب، به این صورت که وقتی وارد وب‌سایت مخرب یا متقلب می‌شوید، به شما هشدار می‌دهد.  حفاظت در برابر دانلودهای مخرب؛ دانلودهای فایل apk را اسکن می‌کند تا بدافزارها را پیدا کند.  عامل کاربر: برای دسترسی به سایت‌های دسکتاپ، از عامل کاربر پشتیبانی می‌کند.  شماره‌گیری سریع  امنیت و حریم خصوصی: گزینه‌ای برای حفاظت و ذخیره تاریخچه، کوکی‌ها و رمزهای ورود  ترجمه صفحه  جستجوی متن  تنظیم اندازه فونت  نشانک‌های شخصی‌سازی‌شده  کنترل حرکتی برای پخش ویدئو  سوئیچ موتور جستجو

Barcode Scanner

برنامه بارکد اسکنر، بارکدهای روی محصولات، ماتریس داده و کدهای QR حاوی URL، اطلاعات تماس و… را اسکن می‌کند. با اسکن این موارد، اطلاعات مربوط به هریک نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند آن اطلاعات را به اشتراک بگذارد. این برنامه یکی از پربازدیدترین و پرطرفدارترین برنامه‌های اسکنر بارکد است که رتبه بالایی را در پلی‌استور از آن خود کرده است. کاربران باید قبل از استفاده از این برنامه مفید به این موارد دقت کنند: هیچ‌کس اطلاعات شما را نمی‌دزدد. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا با مخاطبان برنامه‌ها و نشانک‌های موجود در یک کد QR  را به اشتراک بگذارید. به همین دلیل است که ابتدا از شما برای دسترسی به مخاطبان اجازه گرفته می‌شود.

اگر دستگاه شما اسکن نمی‌کند، ابتدا سعی کنید ایرادهای موجود در دستگاه را از طریق تنظیمات رفع کنید. با این برنامه هم خرید راحت‌تری خواهید داشت و هم اطلاعات کالاها را بهتر و آسان‌تر دریافت خواهید کرد.

WhatsCall – FREE Global Calls

این برنامه کاربردی رایگان بیش از ۲۰۰ هزار کاربر دارد و هر کاربر می‌تواند بدون هزینه اضافی بیش از ۲ هزار بار در روز از طریق این برنامه تماس برقرار کند و بیش از ۳۰ دقیقه به طور رایگان با خانه تماس بگیرد. با استفاده از این برنامه کاربران می‌توانند به طور رایگان با تلفن‌های داخل و خارج از کشور تماس بگیرند. این برنامه کاملا رایگان است. واتس‌کال پیشنهاد‌های زیادی به کاربران خود می‌دهد. فقط کافی است کاربران از طریق کلیک روی تبلیغات، تماشای ویدئو و دعوت دوستان خود اعتبار جمع کنند تا بتوانند هرروز ۳۰ دقیق مکالمه رایگان داشته باشند. تماس آنلاین از طریق واتس‌کال با دوستان رایگان است. به‌علاوه شما می‌توانید از طریق اعتبار تماس رایگان خود با خطوط ثابت و تلفن همراه افراد در بیش از ۲۳۰ کشور در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید.با این برنامه می‌توانید برای دوستان و آشنایان خود پیام‌های ویدئویی ارسال کنید. اگر دوستان شما نمی‌توانند به تماس شما پاسخ دهند، می‌توانید برای آن‌ها پیغام ویدئویی و زنده بگذارید تا وقتی فرصت پیدا کردند آن‌ها را تماشا کنند و اهمیت پیغام شما را بیشتر درک کنند. این برنامه امکان تماس‌های صوتی با کیفیت بالا را فراهم می‌کند و در آن از بهترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های صوتی استفاده شده است. در نوآوری و بهینه‌سازی کیفیت تماس‌هایIP-PSTN  پیشرو است و به کاربران امکان می‌دهد با نرخ ارزان تماس‌های تلفنی و ویدئویی باکیفیت برقرار کنند.

HD Camera for Android

برنامه دوربین سیستم‌عامل اندروید نرم‌افزاری  است که از تمام مزایای تلفن یا تبلت شما استفاده می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی از لحظات خود در قالب عکس یا ویدئو تصویربرداری کنید اچ‌دی کامرا جزو برنامه‌هایی است که در پلی‌استور بیشترین امتیاز و رتبه را کسب کرده و تعداد زیادی کاربر دارد. از قابلیت‌های اصلی این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ویژگی‌های دوربین و ویدئو 

 سه  حالت دوربین، ضبط‌کننده ویدئو و پانوراما 

 جمع‌کردن انگشتان روی صفحه برای بزرگ‌نمایی

 عکس‌برداری پانورامای هوشمند

  تایمر با شمارش معکوس

  رابط کاربر پویا (تلفن و تبلت)

  تصاویر با صفحه واید 

 تنظیم کیفیت تصویر 

 تنظیمات تعادل رنگ سفید 

 تنظیمات حالت صفحه‌نمایش

  نوردهی

  موقعیت مکانی

  کلیدهای صدای قابل پیکربندی

با اینکه در بازار کنونی انواع بسیار زیادی از برنامه‌های دوربین وجود دارد، هنوز این برنامه بومی و اندرویدی کارآمدترین برنامه است و می‌تواند تمام نیازهای کاربر را در این زمینه برطرف کند. اچ‌دی کامرا  می‌تواند موقعیت مکانی تمام عکس‌ها و ویدئوهای شما را در صورت تمایل شما به خاطر بسپارد. سایر برنامه‌ها می‌توانند به این اطلاعات از طریق تصاویر ذخیره‌شده دسترسی داشته باشند. بعد از گرفتن عکس، می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. اچ‌دی کامرا  باید اجازه دسترسی به مخاطبان را داشته باشد تا بتوانید عکس‌ها را از طریق ایمیل، پیامک یا سایر برنامه‌ها ارسال کنید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.