برنامه کلید۱۰: همنامی با اکبرهاشمی من را دچارمشکل کرده!+ فیلم کامل

0

دهمین برنامه «کلید» به هفته‌نامه شنبه اختصاص دارد؛ نخستین هفته‌نامه استارتاپی ایران که با انتشار ۱۷ شماره توانسته جای خود را میان استارتاپ‌ها پیدا کند. آرش سروری و تیمش در برنامه دهم کلید به پشت صحنه هفته‌نامه شنبه رفتند و از نزدیک با تیم جوان این هفته‌نامه به گپ‌وگفت پرداختند.

اکبر هاشمی سردبیر «شنبه» از دوران سیاه‌وسفید و زندگی تکراری نسل سوخته خود می‌گوید؛ از تجربه در مطبوعات تا راه‌اندازی اولین نشریه اختصاصی استارتاپ‌ها. تیم پرانرژی کلید به چاپخانه هفته‌نامه شنبه هم سری زدند و برای مخاطبان خود از مراحل مختلف چاپ هفته‌نامه تصویربرداری کردند.

تیم کلید

برنامه کلید که در حال حاضر فصل اول خود را سپری می‌کند، یک برنامه تصویری اینترنتی است که هر هفته روزهای شنبه از کانال کلید در آپارات منتشر می‌شود. کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی ایران تهیه‌کننده این مجموعه است و محمدصادق مالکی و آرش سروری مجریان طرح این پروژه هستند که البته سروری سمت مجری و سردبیری را هم برعهده دارد. زهرا حسینی کارگردانی مجموعه را عهده‌دار است و سینا یارمحمدی و سیدحسن آزادحسینی به ترتیب مدیر تولید و تدوینگر این برنامه هستند.

وقتی از محمدصادق صادق مالکی درباره علت کلید زدن چنین پروژه‌ای می‌پرسیم، می‌گوید: «ما همیشه فقط افراد موفق استارتاپی را می‌توانستیم روی سن جشنواره‌ها و یا سن رویدادها ببینیم و شاید کمتر پیش می‌آمد که بتوان با آنها از نزدیک ارتباط گرفت و از دانسته‌ها و تجربه‌هایشان استفاده کرد.»

مالکی می‌گوید: «بسیاری از کسانی که می‌خواهند استارتاپ خود را راه بیندازند، اصلا نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند و وقتی سایت‌های موجود در این زمینه را می‌بینند، خیال می‌کنند راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کار ساده‌ای است! بعضی از افراد پیش خودشان می‌گویند ما هم می‌خواهیم فروشگاهی مثل دیجی‌کالا راه بیندازیم و اصلا نمی‌دانند پشت این سایت چه انبار بزرگی قرار دارد. بسیاری از افراد خیال می‌کنند ای‌نتورک فقط سایت ساده‌ای است، اما اطلاع ندارند که پشت این سایت یک CRM 30نفره به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.»

گفتنی است فصل اول برنامه کلید شامل ۵۰ برنامه است که طرح مربوط به تمام آنها برنامه‌ریزی ‌شده است. در حال حاضر ۱۰ برنامه آن منتشر شده و مسئولان این پروژه می‌گویند قرار است از قسمت‌های سی‌ام به بعد بخشی به نام آموزش نیز به این برنامه تصویری اضافه کنند.

تبسم لطیفی (بنیان‌گذار مامان‌پز)، نازنین دانشور (بنیان‌گذار تخفیفان)، شایان شلیله (بنیان‌گذار ای‌نتورک)، و آیت حسینی (تحلیلگر کسب‌وکار) ازجمله افرادی هستند که تیم کلید درباره آنها برنامه ساخته است. اگر علاقه‌مند هستید درباره هفته‌نامه شنبه و چالش‌های پیش روی آن بیشتر بدانید، کلید این هفته را از دست ندهید!

این ویدئو را در زیر مشاهده کنید:

https://www.aparat.com/v/8G0Hr

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.