دیجی‌کالا مدعی در خدمات مالی!

دیجی‌کالا با ارائه نسخه‌ای از اپلیکیشن دیجی‌پی به طور رسمی در حوزه خدمات مالی وارد میدان شد

0

به‌زودی کاربران پلتفرم دیجی‌کالا و سایر مجموعه‌هایی که از خدمات پرداخت این درگاه هوشمند استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود بدون نیاز به ورود اطلاعات کارت بانکی، پرداخت‌های خود را راحت‌تر و امن‌تر انجام دهند.

دیجی‌کالا از اول اسفند‌ماه با ارائه نسخه‌ای از اپلیکیشن دیجی‌پی به طور رسمی در حوزه خدمات مالی وارد میدان شد. امیر حسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا در گفت‌وگو با خبرنگار شنبه‌پرس ضمن ارائه این خبر گفت:«اپلیکیشن دیجی‌پی با کاربری آسان در نسخه اول خود، امکان استفاده از سرویس‌هایی مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنت از اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل)، پرداخت قبض‌های خدماتی و موبایلی و کارت به کارت را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین کیف پول اپلیکیشن دیجی‌پی امکان انتقال وجه میان کاربران را فراهم می‌کند و بازگشت وجه از خریدهای بازگردانده شده، در این اپلیکیشن به شکل خودکار و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.»

حسنی ادامه داد: «تسهیل کار مشتریان یکی از دلایل مهم دیجی‌کالا در زمینه ارائه این محصول بوده است. در راستای این هدف، دیجی‌پی با ارائه محصول درگاه پرداخت هوشمند، تبدیل به یکی ازسرویس‌دهنده‌های پرداختی روی پلتفرم دیجی‌کالا شده است.

این محصول دیجی‌پی به دلیل انتخاب هوشمند بهترین گزینه پرداخت در کسری از ثانیه برای کاربران، میزان بروز خطا را هنگام پرداخت به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. همچنین این محصول به دلیل ویژگی بازپرداخت خودکار وجه در هنگام بازگرداندن کالای خریداری‌شده، زمان دریافت وجه بازگشتی را برای اغلب خریدها به چند ساعت کاهش داده و تجربه خوشایند و مطمئن‌تری از خرید به کاربران هدیه می‌دهد.»

مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا ضمن اعلام تمام مزیت‌های لانچ‌شدن دیجی‌پی در زمینه مشتری‌مداری به حضور پر‌ادعای دیجی‌کالا در زمینه خدمات مالی اشاره کرده و ادامه می‌دهد: «تیم دیجی‌کالا به طور رسمی وارد حوزه خدمات مالی شده و تصمیم دارد به شکلی اصولی و درست پیشرفت کرده و به یکی از بهترین‌های حوزه خدمات مالی تبدیل شود.»

حسنی در انتها با اشاره به این نکته که این درگاه هوشمند در آینده‌ای نزدیک علاوه بر دیجی‌کالا، در قسمت پرداخت سایر سایت‌ها نیز قرار خواهد گرفت، افزود: «به این ترتیب کاربر جزئیات همه تراکنش‌ها و خریدهای خود در سایت‌های مختلف را در صفحه شخصی خود در اپلیکیشن مشاهده می‌کند.

به‌زودی کاربران پلتفرم دیجی‌کالا و سایر مجموعه‌هایی که از خدمات پرداخت این درگاه هوشمند استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود بدون نیاز به ورود اطلاعات کارت بانکی، پرداخت‌های خود را راحت‌تر و امن‌تر انجام دهند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.