بهبود سئو با بازاریابی سلبریتی‌ها

0

بسیاری از بازاریاب‌ها تمایل دارند با افراد سرشناس کار کنند زیرا این نوع مشارکت موجب می‌شود که برند بسیاری از کسب و کارها به سرعت دیده شوند. با کمک بازاریابی از طریق افراد سرشناس، مخاطبان بیشتری بلافاصله با برند شما آشنا می‌شوند و در نتیجه برند شما عضو، پیرو و طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

۱. توسعه پروفایل لینک خود

به همان اندازه که الگوریتم‌های گوگل تغییر می‌کنند تا فهرست‌های اضافی از نتایج جست‌وجو حذف شوند، وقتی صحبت از تشخیص موقعیت شما در نتایج جست‌وجو می‌شود، بک‌لینک‌ها نیز اهمیت پیدا می‌کنند. آنچه که درباره بک‌لینک‌ها تغییر کرده‌، نحوه امتیازدهی الگوریتم به آنها به ویژه تمرکز روی اعتبار، کیفیت و قابلیت اطمینان منبع است.این دلیل اصلی آن است که ارسال مطلب مهمان تا این اندازه محبوبیت پیدا کرده ‌زیرا بازاریاب‌ها و برندها محتوایی را تولید می‌کنند که آن را روی سایت‌های افراد سرشناس یا برندهای مشهور منتشر کنند.

۲. رشد ترافیک سایت

بازاریابی از طریق افراد سرشناس می‌تواند ترافیک چشمگیری را در سایت شما ایجاد کند. این ترافیک به طور نمونه از لینک‌های ارجاعی نشأت می‌گیرد اما شما می‌توانید در ترافیک مستقیم نیز افزایش را مشاهده کنید. 

ارسال مطلب مهمان یکی از روش‌های ایجاد ترافیک است. وقتی شما ارتباطاتی را ایجاد می‌کنید و روابطی را با افراد سرشناس می‌سازید، آنها محتوای شما را در سراسر کانال‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارند و مخاطبان آنها را مشاهده خواهند کرد. با اینکه سیگنال‌های اجتماعی روی رتبه جست‌وجوی طبیعی تاثیر نمی‌گذارند، رشد در ترافیک سایت شما به مرور زمان روی رتبه شما تاثیر خواهد گذاشت.

۳. آوردن محتوا به خانه

رابطه خوب با یک فرد سرشناس به سرعت شکل نمی‌گیرد، اما می‌تواند پس از ایجاد رابطه، ارزش قابل توجهی داشته باشد. در حالی‌كه بسیاری از افراد سرشناس برتر به شدت مشغله دارند، ممکن است بتوانید از یک فرد سرشناس متوسط که مخاطبان زیادی دارد، یک مطلب ارسالی مهمان در سایت خود دریافت کنید. وقتی این محتوای ارزشمند در بلاگ شما منتشر شد، باید منتظر شوید تا این محتوا در بین مخاطبان پخش شود. در این صورت، نه‌تنها از افزایش ترافیک بهره‌مند خواهید شد بلکه این محتوا می‌تواند شروع خوبی برای ایجاد لینک‌های درونی باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.