برندی با ۲ لوگو!

0

در اینجا به‌ اختصار سعی می‌کنیم از این دو لوگو مذکور تا حدی رمزگشایی کرده و معانی ضمنی آن‌ها را برشماریم. ساده‌ترین نکته‌ای که با دیدن لوگوی اصلی این برند به ذهن متبادر می‌شود، نام دو موسس آن یعنی چارلز رولز و هنری رویس است که به‌صورت اختصاری به‌کار رفته است؛ خط تیره‌ای که در فاصله بین این دو حرف و نام دو موسس آن کشیده شده است نیز نشان‌دهنده مشارکت و ارتباط دوستانه این دو فرد است که با همکاری یکدیگر این شرکت را تأسیس کرده‌اند. از طرفی برخی دیگر معتقدند که خط تیره مذکور یادآور یکی از چهره‌های مهم در تاریخ رولزرویس، به نام کلود جانسون است که با تیزهوشی فوق‌العاده‌ای که داشت، توانست باب آشنایی و شراکت رولز و رویس را فراهم کند و به همین خاطر نیز به صورت یک خط اتصال بین این دو، به تصویر کشیده شده است.

روح اکستازی یا بانوی پرواز نیز از دیگر نمادهای رولزرویس است که نسبت به لوگو اشاره‌شده، کمتر دیده شده است. این مجسمه که به‌صورت یک الهه بالدار و به رنگ طلایی به تصویر کشیده شده است، مفاهیمی مانند لوکس و گران‌قیمت بودن این خودرو را به ذهن می‌آورد. اما همان‌گونه که گفته شد، نشان معروف برند رولزرویس همان حروف R و اسامی رولز و رویس است که به‌صورت عمودی قرار گرفته است.

رنگ عمده‌ای که در لوگوی این برند به‌کار رفته، آبی است که نشان‌دهنده تعالی و برتری این برند به عنوان یک برند لوکس است و در کنار آن رنگ سفیدی که در این لوگو دیده می‌شود نیز مفاهیمی از اشرافیت، ظرافت و خلوص را با خود به همراه دارد که دقیقا متناسب با یک برند لوکس است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.