با هدفون‌های کوکون راحت بخوابید

کوکون در سال ۲۰۱۸ گردش مالی برابر با ۶.۵ میلیون پوند داشته است

1

استارتاپ کوکون به مشکل بی‌خوابی پرداخته ‌و هدفون‌هایی را در سراسر دنیا وارد بازار کرده است. تیم آنتوس و رابرت هال در اکتبر سال ۲۰۱۳ کوکون را بنیانگذاری کردند.

کوکون از زمان راه‌اندازی در بین اعضای Startups.co.uk جایگاه خاصی پیدا کرد. بنیانگذاران آن جزء یانگ گانز کلاس سال ۲۰۱۶ بودند. این استارتاپ ۲بار در فهرست استارتاپس ۱۰۰ قرار گرفت و یک‌بار نامزد جایزه کسب‌و‌کار نوآور سال شد.

اکنون کوکون شرکتی است که از صوت برای رفع بی‌خوابی استفاده می‌کند. این استارتاپ منحصر‌به‌فرد، که ادعا می‌کند هدفون‌هایش بهترین هدفون‌ها برای از بین بردن سر و صدا هستند، ۶ ثبت اختراع دارد که شامل فناوری حسگر، ارگونومیک‌ و طراحی سیستم می‌شود.

علاوه بر هدفون، کوکون در حال راه‌اندازی یک اپلیکیشن است. این اپلیکیشن که کوکون ریلکس نام دارد، به کاربران امکان دسترسی به طیفی از محتوای رایگان و پولی را ارائه می‌دهد اعم از موسیقی آرامش‌بخش، راهنما برای آرامش پیدا کرده و غیره.

با توجه به اینکه حدود نیمی از مردم بریتانیا به دلیل استرس یا نگرانی از مشکل بی‌خوابی رنج می‌برند، یک بازار بالقوه بزرگ از افراد بی‌خواب برای کوکون وجود دارد. مسافران و گردشگران نیز از دیگر گروه‌های هدف این استارتاپ هستند زیرا حدود ۷۵ درصد از مسافران از خواب کافی برخوردار نیستند.

بیش از ۱۷۵۰۰ نفر از قبل هدفون‌های کوکون را سفارش داده‌اند. این استارتاپ در سال ۲۰۱۸ گردش مالی برابر با ۶٫۵میلیون پوند داشته است.

تیم مهندسی این استارتاپ اکنون روی نسخه دوم محصول خود متمرکز است؛ چگونه می‌تواند از طریق فناوری سلامت و تندرسی را بهبود بخشد. این شامل بررسی روش‌های رسیدگی به چالش‌های سلامت و تندرسی از قبیل استرس، اضطراب، مدیتیشن‌ و غیره می‌شود.

۱ دیدگاه
  1. انتشارات گاج می‌گوید

    تو دنیا به چه مشکلاتی توجه می شه (بی خوابی) و برای از بین بردنش اختراع می کنند به درآمدهای میلیاردی می رسند. تو کشور ما افرادی هستند کلی اختراع ثبت کردن و تو انباری خونشون خاک می خوره.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.