اوکی‌گوگل، جواب من را بده!

0

این سرویس چت جدید به کاربران امکان خواهد داد تا با دوستان خود صحبت کنند یا پرسش‌هایی را در چت‌بات مطرح کنند و این چت‌بات نیز سعی می‌کند پاسخ‌ها را از نقشه وسیع اینترنت گوگل پیدا کند. اما تاریخ راه‌اندازی این اپلیکیشن هنوز مشخص نشده است.

کاربران در حال حاضر می‌توانند تا حدودی با استفاده از قابلیت جست‌وجوی صوتی تعبیه‌شده در جعبه جست‌وجوی گوگل روی تلفن همراه و وب‌‌سایت، این کار را انجام دهند. با گفتن «اوکی گوگل»، کاربران می‌توانند در حوزه‌های مختلف پرسش‌هایی را مطرح کنند و سرویس نیز پاسخ را به آن‌ها ارائه می دهد.

برای مثال «اوکی گوگل، تلویزیون من چه پخش می‌کند؟» را گوش خواهد کرد و صدای تلویزیون را با برنامه‌ای که در حال حاضر روی آنتن است، تطابق می‌دهد. «اوکی گوگل، این آهنگ چیست؟» آهنگی را که در حال پخش است شناسایی می‌کند. «اوکی گوگل، فردا هوا چطور است؟» پیش‌بینی هوا را نمایش می دهد و «اوکی گوگل، اپل روی چه چیز سرمایه‌گذاری می‌کند؟» قیمت سهام را به نمایش می‌گذارد. اما در نهایت این شرکت قصد دارد هوش مصنوعی را به اپلیکیشن پیام‌رسانی خود اضافه کند.

اما این سرویس از نظر موضوعات و حوزه‌هایی که می‌توان درباره آن‌ها پرسش‌هایی را مطرح کرد، محدود است. به نظر می‌رسد که گوگل به دنبال توسعه این موضوعات با کمک چت‌بات‌های بیشتر است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.