اقبال سرمایه‌گذاران به یک اپلیکیشن خشکشویی

0

لاندراپ‌(Laundrapp)، اپلیکیشن خشکشویی انگلستان، اعلام کرده است که ۴ میلیون پوند از سوی گروهی از سرمایه‌گذاران قدرتمند اعم از مایکل اسپنسر، بنیانگذار‌ICAP plc، و جف بلو، مدیر توسعه راهبردی سابق در اسپورت دیرکت اینترنشنال، دریافت کرده است. این میزان سرمایه امکان توسعه سریع و مداوم لاندراپ در سراسر انگلستان و سرمایه‌گذاری در حوزه بازاریابی را فراهم خواهد کرد.

لاندراپ که توسط دام پرکس و اد رلف بنیانگذاری شده است، خدمات کامل خشکشویی را به مشتریان ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند از تلفن هوشمند خود برای دریافت خدمات استفاده کنند. به علاوه جمع‌آوری و تحویل لباس‌ها رایگان انجام می‌گیرد. این اپلیکیشن در ژانویه سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شده و در حال حاضر در سه شهر در انگلستان فعالیت می‌کند.

IPGL، گروه سرمایه‌گذاری خصوصی مایکل اسپنسر، یکی از سرمایه‌گذاران اصلی این اپلیکیشن است. تینا کیلمیستر بلو، مدیر ارشد اجرایی IPGL، نیز به هیات مدیره لاندراپ پیوسته است. اسپنسر می‌گوید: «کاش وقتی کارگزار جوانی بودم، لاندراپ وجود داشت. در این صورت زندگی من خیلی آسان‌تر بود. به همین خاطر وقتی آنها ایده این کار را با من در میان گذاشتند، فورا موافقت کردم و متقاعد شدم که این ایده موفقیت‌آمیز خواهد بود.» دام پرکس، رئیس و هم‌بنیانگذار لاندراپ، می‌گوید: «از اینکه چنین سرمایه‌ای جذب کرده‌ایم و چنین سرمایه‌گذاران مهمی داریم، بسیار خشنودیم. با این سرمایه می‌توانیم لاندراپ را به راهکار مفیدی برای مشکل شست‌وشو و خشکشویی افراد تبدیل کنیم.» اد رلف، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار لاندراپ، می‌گوید: «آرزوی ما این است که از فناوری هوشمند و نوآوری در این صنعت استفاده کنیم. ما مدل، فناوری و شرکای تجاری را در اختیار داریم تا کل صنعت را متحول سازیم. ما در حال ایجاد یک کنترل از راه دور برای خشکشویی افراد هستیم و واکنش‌های مثبتی نیز تاکنون دریافت کرده‌ایم.» تیمی متشکل از متخصصان فناوری و کارآفرینان باتجربه لاندراپ را اداره می‌کند. اد رلف در گذشته مدیر فناوری ارشد شرکت مایند کندی بوده است. دام پرکس نیز مجموعه‌ای از استارتاپ‌ها را مدیریت کرده است. آنتونی پینک، مدیر عملیاتی ارشد لاندراپ است که در گذشته مشاور راهبردی شرکت اکسنچر بوده است. نیک برانزبی ویلیامز نیز در گذشته مدیر فناوری ارشد سوکینی بوده است. از طریق تمام تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های تبلت اصلی در پلتفرم‌های آمازون، آیفون و اندروید، می‌توان از لاندراپ استفاده کرد. این اپلیکیشن ساده به مشتریان امکان می‌دهد تا به شیوه‌ای ساده، هوشمند و راحت کارهای مربوط به شست‌وشوی لباس و خشکشویی را انجام دهند. لاندراپ یکی از استارتاپ‌هایی است که در لندن بیشترین کاربر را دارد و به سرعت در حال رشد است. لاندراپ در واقع یک استارتاپ خصوصی است که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. این استارتاپ لباس‌ها را در هر کجا در لندن جمع‌آوری کرده، می‌شوید و تحویل می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.