۵ استارتاپ رمزارز در سال ۲۰۲۲

0

اینترنت بستر مناسبی برای جمع‌آوری اطلاعات در زمینه ارزهای دیجیتالی و بلاکچین است. با این حال، داده‌های نادرست و غیرقابل اعتماد زیادی در شبکه جهانی اینترنت وجود دارد. ارزهای دیجیتالی در بستر بلاکچین رشد و به شما کمک می‌کنند براساس داده‌ها، پول خود را تسویه کنید. بلاکچین تراکنش‌ها را انجام می‌دهد و هیچ‌چیزی از دید عموم پنهان نمی‌ماند.

بلاکچین به یکی از موضوعات جذاب تبدیل شده ‌و پلتفرم‌های ارائه‌کننده خدمات بلاکچین (یا همان استارتاپ رمزارز) در سراسر جهان در حال افزایش هستند. این استارتاپ‌ها را در هر جایی می‌توان پیدا کرد، زیرا فناوری بلاکچین به هدفی در صنایع مختلف تبدیل شده است. با این همه، نمی‌توانیم انکار کنیم که تمام استارتاپ‌های حوزه بلاکچین و رمز ارز موفق نمی‌شوند. این استارتاپ‌ها که هر روز به تعدادشان افزوده می‌شود، گاه شکست سختی را تجربه می‌کنند. البته ما قصد نداریم درباره استارتاپ‌های شکست‌خورده یا ادغام‌شده در حوزه ارزهای دیجیتالی صحبت کنیم. نکته قابل توجه در خصوص استارتاپ‌ رمز ارز، استفاده صحیح از آنها برای اهداف مشخص است. امکان استفاده از فناوری بلاکچین در صنایع و تجارت وجود دارد. اینترنت بستر مناسبی برای جمع‌آوری اطلاعات در زمینه ارزهای دیجیتالی و بلاکچین است. با این حال، داده‌های نادرست و غیرقابل اعتماد زیادی در شبکه جهانی اینترنت وجود دارد. ارزهای دیجیتالی در بستر بلاکچین رشد و به شما کمک می‌کنند براساس داده‌ها، پول خود را تسویه کنید. بلاکچین تراکنش‌ها را انجام می‌دهد و هیچ‌چیزی از دید عموم پنهان نمی‌ماند. پروژه‌های زیادی از فناوری بلاکچین بهره‌مند می‌شوند زیرا تراکنش‌ها در بستر این فناوری رایگان است. سرمایه‌گذاری در رمز ارزها نیز سودمند به نظر می‌رسد. ارزهای دیجیتالی در چند سال گذشته به یکی از موضوعات خبرساز تبدیل شده‌اند و بسیاری از مردم جهان را مجذوب خود کرده است. رمز ارزها در سال‌۲۰۲۰ به اوج محبوبیت خود رسیده‌اند. در ابتدای سال‌۲۰۲۰، بیت‌کوین هلوینگ
(Bitcoin halving) اتفاق افتاد. بیت‌کوین هلوینگ اتفاقی بود که خیلی‌ها منتظرش بودند. بیت‌کوین هلوینگ با هدف کاهش ساخت کوین جدید در صنعت رمز ارز انجام می‌شود. صنعت ارزهای دیجیتالی و بازار رمز ارز ها آماده راه‌اندازی ارزهای دیجیتالی جدید در سال‌۲۰۲۰ است. با این حال، اکثر دولت‌ها نسبت به این صنعت بدبین هستند. به عنوان مثال، در سال۲۰۱۹، درخصوص بیت‌کوین و لیبرا در کاخ سفید صحبت‌هایی شد که مخالفت‌های شدیدی را در پی داشت. چیزی که مسلم است، غیرقابل پیش‌بینی‌بودن چشم‌انداز اقتصاد جهانی است. باید دید ارزهای دیجیتالی می‌توانند جایگزینی برای پول نقد شوند و نقشی در اقتصاد بین‌المللی داشته باشند یا نه؟ اما قبل از هر چیزی باید بدانیم که استارتاپ‌های حوزه بلاکچین و رمز ارز دست از تلاش بر‌نمی‌دارند و منتظر زمان مناسب برای پذیرش ارزهای دیجیتالی نمی‌مانند. این استارتاپ‌ها در نقاط مختلف دنیا با وجود مشکلاتی از جمله رگولاتوری به کار خود ادامه می‌دهند. در این گزارش قصد داریم ۵ استارتاپ رمزارز که در زمینه ارزهای دیجیتالی فعالیت دارند و پروژه‌‌های قابل توجهی را مدیریت می‌کنند، به شما معرفی کنیم.

Evertas

اورتاس استارتاپ رمزارز

تاسیس: ۲۰۱۸
مرحله: سری A
کل مبلغ سرمایه: ۲۲.۶ میلیون دلار
مقر: شیکاگو، ایلینوی (ایالات متحده آمریکا)

Evertas یک استارتاپ رمزارز فعال در زمینه بیمه رمزنگاری و بلاک چین است که بیمه تنظیم شده و راه حل های کاهش ریسک را برای دارایی های دیجیتال ارائه می دهد. دارندگان دارایی های کریپتو نهادی مانند صرافی ها، متولیان، موسسات مالی سنتی، صندوق ها، دفاتر خانوادگی و افراد با ارزش خالص را پوشش می دهد. راه حل Evertas شامل یک چارچوب پذیره نویسی، یک فرم خط مشی دارایی رمزنگاری سفارشی و مدیریت ادعاها است.

Chainalysis

چین آنالایسس استارتاپ رمزارز

تاسیس: ۲۰۱۴
کل مبلغ سرمایه: ۵۳۶.۶ میلیون دلار
مقر: نیویورک، ایالات متحده
مرحله: سری F
کارمندان: ۵۰۱-۱۰۰۰

Chainalysis یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین است. این نهادها گزارش های نظارت بر فعالیت و ابزارهای تحقیق را برای شناسایی مجرمان و تجسم داده ها ارائه می دهد. همچنین یک سیستم امتیاز ریسک مبتنی بر تراکنش ارائه می‌کند که منبع و مقصد پول را برای ارزیابی ریسک و همچنین ابزارهای دیگر برای شناسایی مجرمان سایبری و پرداخت‌های اخاذی که قربانیان به مجرمان انجام می‌دهند، ارائه می‌کند.

Fireblocks

تاسیس: ۲۰۱۸
کل مبلغ سرمایه: ۱ میلیارد دلار
مقر: نیویورک، ایالات متحده آمریکا
مرحله: سری E
کارمندان: ۲۰۱-۵۰۰

Fireblocks، یک پلتفرم نگهداری رمزارز، احتمالا یکی از موفق ترین و کمتر شناخته شده ترین استارت آپ ها در بخش بلاک چین است. این پلتفرم دارایی‌های دیجیتال در حال حمل و نقل را ایمن می‌کند، یعنی انتقال دارایی‌های دیجیتالی مصرف‌کنندگان بین صرافی‌ها، کارگزاران پیشخوان، کیف پول‌های سرد و گرم.

Dapper Labs

تاسیس: ۲۰۱۸
مبلغ کل بودجه: ۶۱۲.۵ میلیون دلار
مقر: ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا
کارمندان: ۲۰۱-۵۰۰

Dapper Labs، شرکت مادر CryptoKitties، NBA Top Shot، NFL All Day، UFC Strike و بلاک چین Flow قرار دارد، از فناوری بلاک چین برای ارائه NFT و اشکال جدید تعامل دیجیتال برای طرفداران در سراسر جهان استفاده می کند. هدف آن هموار کردن راه برای دنیای دیجیتال بازتر و فراگیرتر است که با بازی و سرگرمی آغاز می شود.

Anchorage Digital

تاسیس: ۲۰۱۷
مبلغ کل بودجه: ۴۸۷ میلیون دلار
مرحله: سری D
مقر: سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده
کارمندان: ۲۵۱-۵۰۰

Anchorage Digital یک پلت فرم دارایی دیجیتال است که خدمات نگهداری، تجارت، تامین مالی، سهامداری و حاکمیت را ارائه می دهد. پیشنهادات آن برای موسساتی در نظر گرفته شده است که به دنبال ترکیب رمزنگاری در خدمات و محصولات خود هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.