اگه پیدا نکردم پولی نده

توبی کراسبی ناجی شرکت‌هایی که در لندن به دنبال دفتر کار هستند

0

این استارتاپ با کسب‌و‌کارهای موفق کار می‌کند تا به آنها در پیدا کردن فضای کاری مناسب در لندن کمک کرده و در نقل مکان به امور مختلف و مدیریت کارها از آنها پشتیبانی می‌کند. این استارتاپ مشاوره واقعی به مشتریان ارائه می‌دهد و بهترین راه‌ها را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

استارتاپ میکینگ مووز لندن در سال ۲۰۱۵ توسط توبی کراسبی بنیانگذاری شد. این یک جست‌وجوگر ملک تجاری در لندن است که به مشتریان خود مانند فارفچ کمک می‌کند تا نقل مکان اداره یا دفتر خود را از صفر تا صد مدیریت کنند.

توبی کراسبی به مدت ۱۵ سال در صنعت املاک فعالیت داشته است. او در کسب‌‌وکارهای مختلف مشغول بوده است؛ از شرکت‌های بزرگ گرفته تا کارهای نهادی جدید و کوچک. به عنوان یک متخصص در شرکت‌های مشاوره درباره راهبردهای نقل مکان و ارائه راهنما درباره طرح‌های ملکی، کراسبی متوجه شد که بخش املاک تجاری «به‌شدت قدیمی و خشک» است و تا‌کنون هیچ تغییر مثبتی پیدا نکرده است.

با توجه به اینکه کسب‌و‌کارهای کوچک و استارتاپ‌ها به طور خاص از یک خدمات املاک تجاری بهره می‌برند که مطابق با برند و فرهنگ آنها و از طریق ارائه یک خدمات شخصی با آنها صحبت می‌کند، در سال ۲۰۱۵ کراسبی این استارتاپ را راه‌اندازی کرد.

میکینگ‌مووز با کسب‌و‌کارهای موفق کار می‌کند تا به آنها در پیدا کردن فضای کاری مناسب در لندن کمک کرده و در نقل مکان به امور مختلف و مدیریت کارها از آنها پشتیبانی می‌کند. این استارتاپ مشاوره واقعی به مشتریان ارائه می‌دهد و بهترین راه‌ها را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

بیزینس مدل میکینگ‌مووز

به علاوه، مدل کار این استارتاپ مدل «اگر پیدا نشود، هزینه‌ای مطالبه نمی‌شود» است و فقط زمانی از مشتری پول می‌گیرد که یک ملک برای آنها پیدا کرده باشد. در سال ۲۰۱۶، میکینگ مووز یک خرده‌فروش بزرگ به نام مچز‌فشن را به عنوان مشتری جذب کرد و فضای کاری را برای آنها خریداری نمود. این یک نقطه عطف برای کسب‌و‌کار کراسبی بود و به او امکان داد تا در این صنعت به شهرت برسد.

در این مدت میکینگ مووز با بیش از ۱۰۰ شرکت، اعم از تعدادی از استارتاپ‌هایی که به سرعت رشد کرده‌اند مانند فارفچ، بلوم و وایلد، کار کرده است. این کسب‌‌وکار همچنین یک راهنمای رایگان تهیه کرده‌ است که به سایر استارتاپ‌ها کمک می‌کند فضای کاری مناسب خود را پیدا کنند.

میکینگ‌مووز یک جست‌وجوگر ملک تجاری در لندن است که کمک می‌کند نقل مکان اداره یا دفتر خود را از صفر تا صد مدیریت کنید

با تیمی متشکل از ۱۱ نفر و گردش مالی ۱ میلیون پوندی در سال ۲۰۱۸، کراسبی مطمئن است که در ۱۲ ماه آینده این کسب‌و‌کار شاهد رشد بیشتری خواهد بود. او قصد دارد کسب‌و‌کار خود را توسعه و تنوع دهد.

برای مثال، یک دپارتمان جدید، به نام میکینگ مووز تکنیکال، در حال حاضر در دست ساخت است تا به مشتریان درباره نظرسنجی‌های ساخت‌و‌ساز، مدیریت پروژه و هزینه‌های خروجی مشاوره ارائه دهد.
پس از این مدت ۱۲ ماهه، کراسبی می‌خواهد این استارتاپ‌ را به مشاور املاک برتر برای استارتاپ‌ها و شرکت‌‌های کوچک و متوسط در انگلستان تبدیل کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.