جایی برای نامزدهای کارجویی

استارتاپ تمپو، پلتفرم کاریابی

0

تمپو ادعا دارد که هزینه خدمات آن ۴مرتبه کمتر از یک شرکت سنتی است و ۲۷ دقیقه سریع‌تر عملیات را انجام می‌دهد.

تمپو پلتفرم استخدامی است که به بیش از ۱۰هزار جوینده کار کمک می‌کند تا شغل‌های مورد نظر خود را پیدا کنند. بن چات‌فیلد و اولی پاوی تجربه زیادی در حوزه استخدام دارند. چات‌فیلد در بخش استخدام شرکت سیتی پانتری و هامبور پرکس کار می‌کرد‌ و پاوی نیز رئیس عملیاتی جوباندتلنت بوده است.

با استفاده از دانش خود درباره آنچه افراد دوست ندارند، آنها استارتاپ تمپو را راه‌اندازی کردند تا در وقت و هزینه استخدام صرفه‌جویی کنند و کیفیت روند استخدام را افزایش دهند.رویکرد آنها از‌ پروفایل‌های ویدئویی، رزومه‌هایی با فرمت پیشرفته، ترکیب با هوش مصنوعی برای تطابق نامزدها با مشاغل استفاده می‌کند. تمپو ادعا دارد که هزینه خدمات آن ۴مرتبه کمتر از یک شرکت سنتی است و ۲۷ دقیقه سریع‌تر عملیات را انجام می‌دهد.

درآمد تمپو

برای مشاغل موقت، این استارتاپ ۲۰ درصد از حقوق نامزدها را می‌گیرد و بدون در نظر گرفتن حقوق هزینه‌ای معادل با ۲۵۰۰ پوند به ازای مشاغل دائمی دریافت می‌کند.بیش از ۵۰ سازمان از طریق تمپو استخدام شده‌اند اعم از مونزو، گود لرد، هاست‌میکر، نستد و هلو فرش و نیز مشتریان شرکتی مانند گروه مشاوره بوستون و صندوق دیلی میل گروپ.

برای جویندگان کار، تمپو به آنها امکان می‌دهد تا میزان درآمد خود را انتخاب کنند، برای هر شغل امتیاز بگیرند و هر هفته حقوق دریافت کنند. در حال حاضر بیش از ۱۰٫۲۰۰ نامزد در مجموعه استعدادهای این استارتاپ همراه با ۱۲۶۳ دقیقه ویدئوی ضبط‌شده وجود دارد.

هم اکنون (Tempo) در حال فعالیت در لندن است و قصد دارد یک خدمات مصاحبه ویدئویی را راه‌اندازی کند تا شرکت‌ها بتوانند از آن استفاده کنند. صنعت استخدام ۴۰۰ میلیارد دلاری در دهه اخیر بسیار تغییر کرده ‌و تمپو نیز شاید پلتفرمی باشد برای پیشرفت این صنعت در قرن بیست‌و‌یکم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.